Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Informacijsko opismenjavanje studenata medicine kroz izborne predmete : praksa Središnje medicinske knjižnice Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (CROSBI ID 263369)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Markulin, Helena ; Petrak, Jelka Informacijsko opismenjavanje studenata medicine kroz izborne predmete : praksa Središnje medicinske knjižnice Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 61 (2018), 2; 239-255. doi: 10.30754/vbh.61.2.675

Podaci o odgovornosti

Markulin, Helena ; Petrak, Jelka

hrvatski

Informacijsko opismenjavanje studenata medicine kroz izborne predmete : praksa Središnje medicinske knjižnice Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Cilj. Cilj je ovoga rada prikazati mogućnosti visokoškolskih knjižnica u pripremi i izvedbi izbornih predmeta u nastavnim programima visokih učilišta. Metoda. Prikazan je sadržaj i način izvođenja dvaju izbornih predmeta tematski vezanih uz podučavanje informacijske pismenosti studenata medicine koje je oblikovala Središnja medicinska knjižnica Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, kao i rezultati anketnoga ispitivanja studenata koji su pohađali jedan od opisanih kolegija.Rezultati. Prepoznajući specifičnosti informacijskih potreba studenata medicine, Središnja medicinska knjižnica samostalno je oblikovala sadržaj i način izvođenja izbornih predmeta. Predmete su ocijenila i odobrila odgovarajuća tijela matične ustanove. U izvođenju kolegija, od kojih svaki traje 25 sati i pretežno se izvodi u obliku vježbi, sudjeluju knjižničari i nastavnici temeljnih i kliničkih predmeta. Nastavnike je odabrala i na suradnju pozvala Središnja medicinska knjižnica. Prema rezultatima anketnog ispitivanja velika većina studenata koji su pohađali nastavu jednog od izbornih predmeta Središnje medicinske knjižnice izrazila je zadovoljstvo programom izbornog predmeta i prezentacijom njegova sadržaja. Praktična primjena. Izborni predmeti učinkovit su način na koji visokoškolske knjižnice mogu prenositi sadržaje koji podupiru informacijsku pismenost studenata i pripremaju ih za cjeloživotno učenje. Pritom je neophodna suradnja knjižnice s nastavnicima matične ustanove. Primjer opisan u radu može biti poticaj drugim hrvatskim visokoškolskim knjižnicama za sličan pristup informacijskom opismenjavanju studenata.

informacijska pismenost ; visokoškolska izobrazba – izborni predmeti ; visokoškolske knjižnice

nije evidentirano

engleski

Information literacy elective courses for medical students: the experiences of the Central Medical Library, University of Zagreb School of Medicine

nije evidentirano

academic libraries ; higher education programs – elective courses ; information literacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61 (2)

2018.

239-255

objavljeno

0507-1925

10.30754/vbh.61.2.675

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost