Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza zadovoljstva studenata kvalitetom obrazovne usluge VPŠ Libertas (CROSBI ID 263291)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Papić, Milan ; Zovak, Igor ; Baniček, Irina Analiza zadovoljstva studenata kvalitetom obrazovne usluge VPŠ Libertas // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 2011 (2011), IV; 187-195

Podaci o odgovornosti

Papić, Milan ; Zovak, Igor ; Baniček, Irina

hrvatski

Analiza zadovoljstva studenata kvalitetom obrazovne usluge VPŠ Libertas

Anketna istraživanja koja se redovito provode pokazuju da preporuke bivših i sadašnjih studenata budućim studentima predstavlja najvažniji čimbenik pri donošenju odluke o upisu na Visoku poslovnu školu Libertas. Osnovna pretpostavka za takve rezultate istraživanja jest zadovoljstvo krajnjih korisnika kvalitetom obrazovne usluge. Prema tvorcima SERVQUAL (service quality) instrumenta, kvaliteta usluge definira se kao razlika između korisnikovih očekivanja i njegove percepcije kvalitete usluge. Ukoliko su očekivanja veća od percepcije, doživljena kvaliteta usluge pada, a ukoliko su očekivanja manja od percepcije, doživljena kvaliteta usluge raste. Cilj rada je primjenom SERVQUAL instrumenta istražiti koji čimbenici utječu na osjećaj zadovoljstva studenata čime postaju „promotori“ VPŠ Libertas, odnosno koji čimbenici stvaraju osjećaj nezadovoljstva studenata te izazivaju negativan efekt. Rezultati općenito pokazuju visoku ukupnu ocjenu kvalitete rada, ali i prostor za moguća poboljšanja. Konačna svrha ovog rada bila bi ukazivanje na potrebu daljnjeg razvijanja „pozitivnih“ te smanjivanje ili eliminaciju „negativnih“ čimbenika u sklopu rada Visoke poslovne škole Libertas.

SERVQUAL ; obrazovanje ; zadovoljstvo uslugom ; kvaliteta usluge ; promocija ; očekivanje ; percepcija

nije evidentirano

engleski

ANALYSIS OF SERVICE QUALITY AND STUDENT SATISFACTION AT LIBERTAS BUSINESS COLLEGE

nije evidentirano

SERVQUAL, education, service satisfaction ; quality of service ; promotion ; expectations ; perceptions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2011 (IV)

2011.

187-195

objavljeno

1846-9728

Povezanost rada

Ekonomija