Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra : zbornik radova 11. međunarodnoga balkanskog kongresa obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost, Poreč, 12. - 14. listopada 2016. (CROSBI ID 17652)
Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Petravić, Ana ; Šenjug Golub, Ana
hrvatski
Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra : zbornik radova 11. međunarodnoga balkanskog kongresa obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost, Poreč, 12. - 14. listopada 2016.
Zbornik okuplja radove izložene u sekciji "Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra" u sklopu 11. Međunarodnoga balkanskog kongresa obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost održanog u Poreču od 12. do 14. listopada 2016. Različiti vidovi višejezičnosti i višekulturalnosti u odgojno-obrazovnom kontekstu od predškolske do visokoškolske razine obrazovanja središnja su tema ovog zbornika.
suvremeno obrazovanje ; višejezičnost ; višekulturalnost
nije evidentirano
engleski
Multilingualism and multiculturalism as a challenge in the education of today and tomorrow : proceedings of the 11th International Balkan Education and Science Congress The future of education and education for the future, Poreč, 12th to 14th October, 2016
Zbornik okuplja radove izložene u sekciji "Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra" u sklopu 11. Međunarodnoga balkanskog kongresa obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost održanog u Poreču od 12. do 14. listopada 2016. Različiti vidovi višejezičnosti i višekulturalnosti u odgojno-obrazovnom kontekstu od predškolske do visokoškolske razine obrazovanja središnja su tema ovog zbornika.
contemporary education ; multilingualism ; multiculturalism
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2018.
978-953-8115-33-2
132
objavljeno