Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 993900

Razvijena komunikacija na materinskom jeziku kao preduvjet kvalitete sustava cjeloživotnog učenja


Herceg, Jadranka; Zovko, Anita; Tot, Daria
Razvijena komunikacija na materinskom jeziku kao preduvjet kvalitete sustava cjeloživotnog učenja // Andragoška propitivanja / Zovko, Anita (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2016. str. 114-126


Naslov
Razvijena komunikacija na materinskom jeziku kao preduvjet kvalitete sustava cjeloživotnog učenja
(Developed Communication in Native Language as a Prerequisite For The Quality of Lifelong Learning)

Autori
Herceg, Jadranka ; Zovko, Anita ; Tot, Daria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Andragoška propitivanja

Urednik/ci
Zovko, Anita

Izdavač
Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

Grad
Mostar

Godina
2016

Raspon stranica
114-126

ISBN
978-9958-831-50-8

Ključne riječi
Komunikacijski alati, komunikacija na materinskom jeziku, cjeloživotno učenje, Hrvatski kvalifikacijski okvir, programi/kurikuli obrazovanja odraslih
(Communication tools, communication in the mother tongue, lifelong learning, the Croatian Qualifications Framework, programmes/curricula for adult education)

Sažetak
- U osnovi koncepta cjeloživotnog učenja nalazi se usvajanje ključnih kompetencija koje predstavljaju prijenosni, višefunkcionalni skup znanja, vještina i stavova potrebnih svakom pojedincu za njegovo osobno ispunjenje i razvoj, društvenu uključenost i zapošljavanje. Komunikacija na materinskom jeziku primarna je ključna kompetencija i preduvjet razvoja svih ostalih ključnih kompetencija. Da bi pojedinac bio komunikacijski i jezično kompetentan, mora biti sposoban upotrebljavati rječnik nekog jezika u različitim društvenim područjima života, tj. mora biti osposobljen za pravilno i stvaralačko usmeno i pisano izražavanje i tumačenje koncepata, misli, osjećaja, stavova i činjenica te jezično međudjelovanje u nizu različitih društvenih i kulturnih situacija. Težište je analize u ovom radu na čimbenicima nužnim za realizaciju navedenog te ukazivanje na važnost izrade i razvijanja novih koncepcija nastavnih programa/kurikula, a time i novih metodičkih pristupa poučavanju i učenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Autor s matičnim brojem:
Daria Tot, (306274)
Anita Zovko, (151022)