Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja (CROSBI ID 335761)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Ljubić, Maja Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja / Igrić, Ljiljana (mentor); Kiš-Glavaš, Lelia (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2002

Podaci o odgovornosti

Ljubić, Maja

Igrić, Ljiljana

Kiš-Glavaš, Lelia

hrvatski

Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja

Osnovni cilj ovog rada bio je po prvi puta od početka procesa edukacijske integracije u Republici Hrvatskoj utvrditi stavove nastavnika u srednjim strukivnim školama prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja te identificirati varijable koje mogu utjecati na smjer stavova nastavnika prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja.

integracija; stavovi; nastavnici; srednje škole; usporeni kognitivni razvoj

nije evidentirano

engleski

Attitudes of high school teachers toward integration of children with delayed cognitive development

nije evidentirano

attitudes; teachers; high schools; integration; delayed cognitive develpment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

124

11.03.2002.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano