Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja (CROSBI ID 335761)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Ljubić, Maja
Igrić, Ljiljana
Kiš-Glavaš, Lelia
hrvatski
Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja
Osnovni cilj ovog rada bio je po prvi puta od početka procesa edukacijske integracije u Republici Hrvatskoj utvrditi stavove nastavnika u srednjim strukivnim školama prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja te identificirati varijable koje mogu utjecati na smjer stavova nastavnika prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja.
integracija; stavovi; nastavnici; srednje škole; usporeni kognitivni razvoj
nije evidentirano
engleski
Attitudes of high school teachers toward integration of children with delayed cognitive development
nije evidentirano
attitudes; teachers; high schools; integration; delayed cognitive develpment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
124
11.03.2002.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb