Uloga nastavnika pri formiranju matematičkih koncepata kod učenika (CROSBI ID 262914)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Gusić, Matea
hrvatski
Uloga nastavnika pri formiranju matematičkih koncepata kod učenika
Nastava matematike temelji se na usvajanju apstraktnih koncepata za čije je (ispravno) formiranje, kao posrednik između učenika i matematičkog znanja, odgovoran nastavnik. Nastavnik je taj koji organizacijom rada (odabirom nastavnih metoda, didaktičkog materijala, primjera, zadataka...) osigurava tijek kognitivnih procesa pomoću kojih se kod učenika oblikuje znanje. Svrha ovog članka jest osvijestiti važnost promišljanja nastavnika o odabiru pravilnih primjera i zadataka prilikom planiranja sata.
Nastava matematike ; slika koncepta ; Grundvorstellungen
nije evidentirano
engleski
The role of the teacher in the process of mathematics concept formation
nije evidentirano
Mathematics education, Concept image, Grundvorstellungen
nije evidentirano