Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga nastavnika pri formiranju matematičkih koncepata kod učenika (CROSBI ID 262914)

Prilog u časopisu | stručni rad

Gusić, Matea Uloga nastavnika pri formiranju matematičkih koncepata kod učenika // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 67 (2016), 63-71

Podaci o odgovornosti

Gusić, Matea

hrvatski

Uloga nastavnika pri formiranju matematičkih koncepata kod učenika

Nastava matematike temelji se na usvajanju apstraktnih koncepata za čije je (ispravno) formiranje, kao posrednik između učenika i matematičkog znanja, odgovoran nastavnik. Nastavnik je taj koji organizacijom rada (odabirom nastavnih metoda, didaktičkog materijala, primjera, zadataka...) osigurava tijek kognitivnih procesa pomoću kojih se kod učenika oblikuje znanje. Svrha ovog članka jest osvijestiti važnost promišljanja nastavnika o odabiru pravilnih primjera i zadataka prilikom planiranja sata.

Nastava matematike ; slika koncepta ; Grundvorstellungen

nije evidentirano

engleski

The role of the teacher in the process of mathematics concept formation

nije evidentirano

Mathematics education, Concept image, Grundvorstellungen

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

2016.

63-71

objavljeno

1332-3008

Povezanost rada

Matematika, Pedagogija