Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Funkcije u nastavi matematike - razine usvajanja i zahtjevi zadataka u hrvatskoj nastavnoj praksi (CROSBI ID 262910)

Prilog u časopisu | stručni rad

Gusić, Matea Funkcije u nastavi matematike - razine usvajanja i zahtjevi zadataka u hrvatskoj nastavnoj praksi // Matematika i škola, 90 (2017), 195-202

Podaci o odgovornosti

Gusić, Matea

hrvatski

Funkcije u nastavi matematike - razine usvajanja i zahtjevi zadataka u hrvatskoj nastavnoj praksi

Pojam funkcije smatra se jednim od najvažnijih, ali ujedino i najtežih pojmova u nastavi matematike. U ovom članku prikazuju se zahtjevi kao i razine usvojenosti pojma funkcije. Razmatraju se uobičajeni zadatci u hrvatskoj nastavnoj praksi te nude varijacije zadataka koje potpomažu razvoj konceptulanog razumijevanja pojma funkcije.

Nastava matematike ; Funkcije ; Grundvorstellungen ;

nije evidentirano

engleski

Functions in mathematics education – Levels of understanding and task requirements in Croatian mathematics education

nije evidentirano

Mathematics education, Functions, Grundvorstellungen

nije evidentirano

Podaci o izdanju

90

2017.

195-202

objavljeno

1332-0327

Povezanost rada

Matematika, Pedagogija