Promocija i uvođenje batata u gastro turističku ponudu Virovitičko-podravske županije (CROSBI ID 674506)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zrinka, Tolušić ; Ružica, Lončarić ; Igor, Kralik
hrvatski
Promocija i uvođenje batata u gastro turističku ponudu Virovitičko-podravske županije
Razvoj specifičnih oblika turističke ponude svojevrsna je suprotnost i transformacija masovne turističke ponude. Specifični oblici turističke ponude stvaraju i povećavaju konkurentnu prednost destinacije te utječu na održivi razvoj. Novi oblik selektivnog turizma je gastro turizam, kao dio ponude ruralnog turizma. Osim ponude tradicionalnih, autohtonih jela u gastro ponudu se sve više uključuju i nove specifične namirnice, a jedna od njih je i batat. Iako batat nije autohtona biljka naših krajeva, povoljni klimatski uvjeti omogućuju njezinu komercijalnu proizvodnju i ponudu kroz gastronomiju. Istraživanje provedeno na području Virovitičko-podravske županije, koja je najveći proizvođač batata u RH, imalo je za cilj utvrditi koliko je lokalno stanovništvo upoznato s karakteristikama i vrijednostima batata, mogućnošću njegove zastupljenosti u gastro turističkoj ponudi županije te koje promotivne aktivnosti smatraju potrebnim za popularizaciju proizvoda i moguću diferencijaciju gastronomskog turizma.
batat ; promocija ; gastro turizam ; Virovitičko-podravska županija
nije evidentirano
engleski
Introducing and promotion of sweet potato into the gastro tourism in Virovitica-Podravina county
nije evidentirano
promotion ; sweet potato ; gastro tourism ; Virovitica-Podravina county
nije evidentirano
Podaci o prilogu
177-180.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Vila, Sonja ; Antunović, Zvonko
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2459-5543
Podaci o skupu
52 nd Croatian and 12 th International symposium on agriculture
poster
12.02.2017-17.02.2017
Dubrovnik, Hrvatska