Informacijska pismenost i primjena informacijsko- komunikacijskih tehnologija: primjer projekta "INova@skola" (CROSBI ID 262574)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kalebić, Nevenka
hrvatski
Informacijska pismenost i primjena informacijsko- komunikacijskih tehnologija: primjer projekta "INova@skola"
Promjene koje su se dogodile razvojem i sve većim korištenjem informacijskih tehnologija u svrhu prikupljanja informacija i učenja utjecale su i na određene promjene u shvaćanju pojma informacijske pismenosti i primjeni vještina informacijske pismenosti u praksi. Posjedovati i primijeniti znanja, vještine i stavove neophodno je u obrazovanju u današnjem društvu. ALA (Američko udruženje knjižničara) definira informacijsku pismenost kao skup sposobnosti potrebnih za prepoznavanje informacijske potrebe te pronalazak, evaluaciju i učinkovitu uporabu informacija, pa osoba koja se naziva informacijski pismenom zna kako je znanje organizirano i kako učiti. Imati informacije i znati njima upravljati postaje izazov u obrazovnom procesu. Nove paradigme u području informacijske pismenosti obuhvaćaju shvaćanja da više nije bitno samo pronaći informaciju nego je znati primijeniti i staviti u kontekst u kojem će ona dobiti novu vrijednost. U radu je kao dobar primjer iz prakse dan prikaz projekta "INovA@skola" koji ima za cilj razviti inovativne interdisciplinarne izvannastavne aktivnosti za unaprjeđenje digitalne, čitalačke, medijske, financijske, prirodoslovne i višejezične pismenosti te osigurati ljudske i materijalne kapacitete za njihovu provedbu u školama u Zadru.
informacijska pismenost, edukacija, projekt
nije evidentirano
engleski
Information literacy and application of information and communication technologies: example of "INova @ school" project
nije evidentirano
information literacy, education, project,
nije evidentirano