Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 992680

Važnost stilova učenja u nastavi


Franjić, Marija
Važnost stilova učenja u nastavi 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Slavonski Brod


Naslov
Važnost stilova učenja u nastavi
(The importance of learning styles in teaching)

Autori
Franjić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Slavonski Brod

Datum
28.03

Godina
2019

Stranica
44

Mentor
Dubovicki, Snježana

Ključne riječi
Inteligencija, stilovi učenja, učenici, studenti
(Intelligence, learning styles, students)

Sažetak
Rad se bazira na istraživanju stilova učenja te vrsta inteligencija učenika i studenata. Sastoji se od teorijskog dijela gdje se nešto više govori o inteligenciji te o stilovima učenja. U drugome su dijelu predočene tablice kao rezultat istraživanja prikupljenih dvama upitnicima ; upitnikom o stilovima učenja i upitnikom o vrstama inteligencija. Istraživanjem se provjeravalo kako učenici i studenti uče, koji način/stil im više odgovara te koja inteligencija im je izraženija. Zatim se na primjeru učenika i studenta u tablici može vidjeti povezanost vrste inteligencije i stila kojim uče. Navedenim se pokušao ostvariti cilj ovoga rada: istražiti jesu li stilovi učenja važni u usvajanju sadržaja te jesu li povezani s inteligencijom učenika/ studenta. Dobiveni rezultati svjedoče o važnosti stila učenja, odnosno o važnosti povezivanja vrste inteligencije sa stilom učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek