Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost stilova učenja u nastavi (CROSBI ID 426010)

Ocjenski rad | diplomski rad

Franjić, Marija Važnost stilova učenja u nastavi / Dubovicki, Snježana (mentor); Slavonski Brod, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2019

Podaci o odgovornosti

Franjić, Marija

Dubovicki, Snježana

hrvatski

Važnost stilova učenja u nastavi

Rad se bazira na istraživanju stilova učenja te vrsta inteligencija učenika i studenata. Sastoji se od teorijskog dijela gdje se nešto više govori o inteligenciji te o stilovima učenja. U drugome su dijelu predočene tablice kao rezultat istraživanja prikupljenih dvama upitnicima ; upitnikom o stilovima učenja i upitnikom o vrstama inteligencija. Istraživanjem se provjeravalo kako učenici i studenti uče, koji način/stil im više odgovara te koja inteligencija im je izraženija. Zatim se na primjeru učenika i studenta u tablici može vidjeti povezanost vrste inteligencije i stila kojim uče. Navedenim se pokušao ostvariti cilj ovoga rada: istražiti jesu li stilovi učenja važni u usvajanju sadržaja te jesu li povezani s inteligencijom učenika/ studenta. Dobiveni rezultati svjedoče o važnosti stila učenja, odnosno o važnosti povezivanja vrste inteligencije sa stilom učenja.

inteligencija, stilovi učenja, učenici, studenti

nije evidentirano

engleski

The importance of learning styles in teaching

nije evidentirano

intelligence, learning styles, students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

28.03.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Slavonski Brod

Povezanost rada

Pedagogija