Bez motiviranog vjeroučitelja nema kvalitetnog vjeronauka (CROSBI ID 262441)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mandarić, Valentina Blaženka
hrvatski
Bez motiviranog vjeroučitelja nema kvalitetnog vjeronauka
U svojim razmišljanjima o temeljnoj ulozi vjeroučitelja u vjeronaučnoj nastavi autorica polazi od ciljeva katoličkog vjeronauka u odgojno-obrazovnom procesu. U ovom članku pokušava odgovoriti na pitanje: zašto neki vjeroučitelji postižu izvanredne rezultate, a drugi veoma slabe ili nikakve? Problem je, prije svega, u motivaciji vjeroučitelja. Autorica o motivaciji kao temeljnom opredjeljenju (optio fundamentalis) vjeroučitelja razmišlja na temelju podataka dobivenih iz nekih socioloških istraživanja. Pomoću statističkih pokazatelja ona pokušava utvrditi u kojoj mjeri motivacija kod vjeroučitelja postoji ili pak nedostaje. Na kraju navodi nekoliko pokazatelja o (ne)motiviranosti i nekoliko važnih čimbenika koji mogu doprinijeti jačanju motivacije kod vjeroučitelja.
vjeroučitelj ; motivacija ; vjeronauk ; Crkva
nije evidentirano
engleski
Ohne einen motivierten Religionslehrer gibt es keinen Qualitätsreligionsunterricht
nije evidentirano
Religionslehrer ; Motivation ; Religionsunterricht ; Kirche
nije evidentirano
Podaci o izdanju
25 (1)
2003.
17-28
objavljeno
0351-9007