Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Bez motiviranog vjeroučitelja nema kvalitetnog vjeronauka (CROSBI ID 262441)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Mandarić, Valentina Blaženka Bez motiviranog vjeroučitelja nema kvalitetnog vjeronauka // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 25 (2003), 1; 17-28

Podaci o odgovornosti

Mandarić, Valentina Blaženka

hrvatski

Bez motiviranog vjeroučitelja nema kvalitetnog vjeronauka

U svojim razmišljanjima o temeljnoj ulozi vjeroučitelja u vjeronaučnoj nastavi autorica polazi od ciljeva katoličkog vjeronauka u odgojno-obrazovnom procesu. U ovom članku pokušava odgovoriti na pitanje: zašto neki vjeroučitelji postižu izvanredne rezultate, a drugi veoma slabe ili nikakve? Problem je, prije svega, u motivaciji vjeroučitelja. Autorica o motivaciji kao temeljnom opredjeljenju (optio fundamentalis) vjeroučitelja razmišlja na temelju podataka dobivenih iz nekih socioloških istraživanja. Pomoću statističkih pokazatelja ona pokušava utvrditi u kojoj mjeri motivacija kod vjeroučitelja postoji ili pak nedostaje. Na kraju navodi nekoliko pokazatelja o (ne)motiviranosti i nekoliko važnih čimbenika koji mogu doprinijeti jačanju motivacije kod vjeroučitelja.

vjeroučitelj ; motivacija ; vjeronauk ; Crkva

nije evidentirano

engleski

Ohne einen motivierten Religionslehrer gibt es keinen Qualitätsreligionsunterricht

nije evidentirano

Religionslehrer ; Motivation ; Religionsunterricht ; Kirche

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25 (1)

2003.

17-28

objavljeno

0351-9007

Povezanost rada

Teologija