Odgojna, kulturna i evangelizacijska dimenzija vjeronauka u školi (CROSBI ID 262440)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mandarić, Valentina Blaženka
hrvatski
Odgojna, kulturna i evangelizacijska dimenzija vjeronauka u školi
Već cijelo desetljeće vjeronauk je u Hrvatskoj sastavni dio odgojno obrazovnog sustava, no još uvijek je mnogo konfuzije glede njegova identiteta i doprinosa u ostvarivanju odgojnih ciljeva škole. Autorica analizira identitet vjeronauka, artikulirajući njegovu kulturnu, odgojnu i evangelizacijsku fizionomiju. Vjeronauk kao školski predmet na području kulture i odgoja ima specifičnu i neupitnu vrijednost bez koje škola ne bi bila u stanju ostvarivati svoju temeljnu zadaću – integralni odgoj čovjeka. Vjeronauk želi doprinijeti u vraćanju školi njene urođene odgojne zadaće, gdje informacija postaje kultura, a kultura je u službi čovjeka i promicanja ljudskih, civilizacijskih i duhovnih vrednota. Vjeronauk nudi mogućnost da vjera na odlučan način uđe u dinamičnu kulturnu razmjenu u susretu i dijalogu s kulturom u školskom ambijentu. Inkulturirati vjeru i evangelizirati kulturu – to je obzorje kojeg se vjeronauk ne smije odreći.
vjeronauk ; škola ; odgoj ; kultura ; evangelizacija ; odgojni ciljevi ; integralni odgoj
nije evidentirano
engleski
Erziehungs-, Kultur- und Evangelisationsdimension des schulischen Religionsunterrichts
nije evidentirano
Religionsunterricht ; Schule ; Erziehung ; Kultur ; Evangelisation ; Erziehungsziele ; integrale Erziehung
nije evidentirano
Podaci o izdanju
23 (1)
2001.
5-17
objavljeno
0351-9007