Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The Project Math Picturebooks (CROSBI ID 674310)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Glasnović Gracin, Dubravka ; Narančić Kovač, Smiljana The Project Math Picturebooks // Beiträge zum Mathematikunterricht 2017 / Kortenkamp, Ulrich ; Kuzle, Ana (ur.). Münster: WTM-Verlag, 2017. str. 317-320 doi: 10.17877/DE290R-18472

Podaci o odgovornosti

Glasnović Gracin, Dubravka ; Narančić Kovač, Smiljana

engleski

The Project Math Picturebooks

The paper focuses on two research questions:(1) How can a math picturebook contribute to acquiring math concepts? and (2) Which connections among the vertices of the SDT (socio-didactical tetrahedron)become most prominent and most empowered during the process of using a picturebook in class? The study was conducted as part of an interdisciplinary project, Math Picturebooks, funded by the University of Zagreb. The results show that the use of picturebooks contributed to new mathematical knowledge as well as to pupils’ motivation. The process of teaching and learning mathematical concepts through art is complex and multi-layered, and it is beneficial for the development of various aspects of a child's personality.

mathematics education ; socio-didactical tetrahedron (SDT) ; picturebook ; math concepts ; primary pupils

Rad je nastao u okviru interdisciplinarnoga znanstveno-istraživačkoga projekta u umjetničkom području MASLIK: Matematička slikovnica - likovno i književno stvaralaštvo kao poticaj ranome učenju. Voditeljica Antonija Balić Šimrak. Potpora Sveučilišta u Zagrebu.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

317-320.

2017.

objavljeno

10.17877/DE290R-18472

Podaci o matičnoj publikaciji

Kortenkamp, Ulrich ; Kuzle, Ana

Münster: WTM-Verlag

9783959870719

Podaci o skupu

51. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik

predavanje

01.01.2017-01.01.2017

Potsdam, Njemačka

Povezanost rada

Matematika, Interdisciplinarne društvene znanosti, Književnost

Poveznice