Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako obrazovanju dodati dugine boje? (CROSBI ID 674308)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Jokić-Begić, Nataša ; Kamenov, Željka ; Lauri Korajlija, Anita ; Jelić, Margareta ; Jurin, Tanja ; Aleksandra, Huić Kako obrazovanju dodati dugine boje? / Paviln-Bernardić, Nina ; Jokić-Begić, Nataša ; Lopižić, Josip et al. (ur.). Rovinj: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 361-361

Podaci o odgovornosti

Jokić-Begić, Nataša ; Kamenov, Željka ; Lauri Korajlija, Anita ; Jelić, Margareta ; Jurin, Tanja ; Aleksandra, Huić

hrvatski

Kako obrazovanju dodati dugine boje?

Jedan od zadataka školskih psihologa/inja je briga o normalnom razvoju i optimalnom funkcioniranju učenika i učenica u njihovoj školi. Školsko okruženje je prilika za motivirajuće djelovanje vršnjaka koje može pogodovati razvoju kako kognitivnih sposobnosti tako i socijalnih vještina, no isto to okruženje može biti i nesigurna i ugrožavajuća sredina koja otežava optimalni razvoj učenika koji su po nekoj svojoj karakteristici „drugačiji“, odnosno pripadaju nekoj manjini. Jedna od karakteristika po kojima se učenici mogu razlikovati, a o kojoj se gotovo ništa ne govori tijekom formalnog obrazovanja psihologa, je seksualna orijentacija. No školski se psiholozi u svome radu mogu susresti s dvije vrste problema vezanih uz seksualnu orijentaciju. Jedan je moguće vršnjačko i/ili nastavničko diskriminiranje i odbacivanje učenika i/ili nastavnika za koje znaju ili pretpostavljaju da pripadaju LGBT populaciji. Ovaj se problem može spriječiti pravovremenom edukacijom učenika i nastavnika o suvremenim spoznajama o seksualnoj orijentaciji, čime se može djelovati na razvoj tolerantne i podržavajuće školske klime. Drugi izazov školskim psiholozima može biti individualni rad s učenikom ili učenicom koji su nam se obratili za pomoć zbog svoje manjinske seksualne orijentacije. Cilj ove radionice je upoznati sudionike sa suvremenim spoznajama kao i recentnim hrvatskim nalazima o manjinskom stresu LGBT osoba te kroz zajedničku raspravu razmotriti potrebe i mogućnosti školskih psihologa za suočavanje s ovim izazovima.

obrazovanje, LGBT učenici i učenice

nije evidentirano

engleski

How to add rainbow colors to education?

nije evidentirano

education, LGBT students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

361-361.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Paviln-Bernardić, Nina ; Jokić-Begić, Nataša ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna

Rovinj: Hrvatsko psihološko društvo (HPD)

Podaci o skupu

22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa ''Kako obrazovanju dodati boju? Uloga i izazovi za psihologe''

radionica

05.11.2014-08.11.2014

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija