Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Unaprjeđenje kvalitete usluga primjenom inovativnih praksi u učenju i poučavanju (CROSBI ID 674259)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dužević, Ines ; Baković, Tomislav ; Buntić, Luka Unaprjeđenje kvalitete usluga primjenom inovativnih praksi u učenju i poučavanju // Kvaliteta – jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav (ur.). Pula: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 151-161

Podaci o odgovornosti

Dužević, Ines ; Baković, Tomislav ; Buntić, Luka

hrvatski

Unaprjeđenje kvalitete usluga primjenom inovativnih praksi u učenju i poučavanju

Svrha ovog rada je istražiti inovativne prakse koje se mogu koristiti u svrhu unaprjeđenja kvalitete visokoobrazovne usluge. U radu se, primjenom kvalitativnog istraživanja, ispituje važnost pojedinih inovativnih praksi u realizaciji strateških ciljeva visokoobrazovnih institucija. Istraživanje se fokusira na analizu mišljenja akademskih djelatnika o primjeni određenih praksi razvoja i unapređenja kvalitete učenja i poučavanja te postojanja institucionalnog okvira za unapređenje kvalitete učenja i poučavanja u okviru njihovih institucija, s ciljem detaljnijeg uvida u metodologiju uvođenja praksi za unapređenje kvalitete učenja i poučavanja na visokim učilištima u Republici Hrvatskoj. Rezultati istraživanja su pokazali kako se vodstva hrvatskih visokih učilišta uključenih u istraživanje sve više okreću razvoju strategija i planova razvoja kvalitete učenja i poučavanja kako bi se pratile promjene u suvremenim obrazovnim sustavima. Sva visoka učilišta imaju implementirane i druge metode vrednovanja kvalitete učenja i poučavanja, ali takve prakse se primjenjuju najčešće povremeno ili na dobrovoljnoj osnovi što nije dovoljno za postizanje kontinuiranog unapređenja. Analiza sadržaja ključnih strateških dokumenata i planova pokazala je kako su planovi često nepotpuni za potrebe unutarnjih dionika jer ne uključuju područja poput ocjenjivanja studenata, ne određuju jasno odgovornosti unutar sustava i ne propisuju jasne metodologije praćenja ostvarenih rezultata.

Kvaliteta usluge ; Inovacije ; Visoko obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Improving quality of service with application innovative practices in teaching and learning

nije evidentirano

Service Quality ; Innovation ; Higher Education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

151-161.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kvaliteta – jučer, danas, sutra

Drljača, Miroslav

Pula: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete

2670-8825

2670-8833

Podaci o skupu

20. Međunarodni simpozij o kvaliteti: „Kvaliteta – jučer, danas, sutra“

predavanje

20.03.2019-23.03.2019

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija