Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing kao čimbenik povećanja konkurentnosti ekološke proizvodnje u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 674245)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pugelnik, Irena ; Lončarić, Ružica ; Sudarić, Tihana Marketing kao čimbenik povećanja konkurentnosti ekološke proizvodnje u Republici Hrvatskoj // 52nd croatian and 12th international symposium on agriculture / Vila, Sonja ; Antunović, Zvonko (ur.). Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 164-167

Podaci o odgovornosti

Pugelnik, Irena ; Lončarić, Ružica ; Sudarić, Tihana

hrvatski

Marketing kao čimbenik povećanja konkurentnosti ekološke proizvodnje u Republici Hrvatskoj

Porast površina pod ekološkom proizvodnjom u Republici Hrvatskoj nije popraćen stvaranjem tržišta ekoloških proizvoda, što je razvidno iz visokog udjela ekoloških proizvoda koji se na tržište distribuiraju po cijenama konvencionalnih proizvoda. Proizvođači kao promotori i nositelji marketinških aktivnosti ekoloških proizvoda ključni su čimbenik u osnaživanju tržišta istih Cilj rada je utvrđivanje stavova ekoloških poljoprivrednih proizvođača o potrebi provođenja marketinških aktivnosti za ekološke proizvode u Republici Hrvatskoj. Provedena empirijska istraživanja odnose se na osobne stavove vlasnika/nositelja gospodarstava certificiranih za ekološku proizvodnju. Anketno ispitivanje, kojim je obuhvaćeno 75 ekoloških proizvođača iz cijele Hrvatske ukazalo je na podijeljene stavove ekoloških proizvođača vezane uz čimbenike koji utječu na povećanje konkurentnosti ekološke proizvodnje, te je pokazalo kako proizvođači marketing ne smatraju odlučujućim faktorom za razvoj konkurentnosti. Kao najusuglašenijeg čimbenika za povećanje konkurentnosti ekološke proizvodnje vlasnici navode potporu lokalne uprave i države. Rezultati provedenog istraživanje ukazuju na potrebu informiranja i edukacije ekoloških proizvođača o načinima provođenja promocije i marketinških aktivnosti, informiranja o prednostima udruživanja, te potrebu organiziranja tržišta ekoloških proizvoda u Republici Hrvatskoj.

marketing ; ekološki proizvod ; Republika Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Marketing as a factor for increasing the competitiveness of organic farming in Croatia

nije evidentirano

marketing ; organic product ; Republic of Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

164-167.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

52nd croatian and 12th international symposium on agriculture

Vila, Sonja ; Antunović, Zvonko

Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

52 nd Croatian and 12 th International symposium on agriculture

predavanje

12.02.2017-17.02.2017

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Poljoprivreda (agronomija)