Razvoj divergentnog mišljenja kod djece predškolske dobi (CROSBI ID 425935)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pejičić, Nikolina
Dubovicki, Snježana
hrvatski
Razvoj divergentnog mišljenja kod djece predškolske dobi
Cilj ovog rada je istražiti potiče li se divergentno mišljenje kod djece predškolske dobi, potiče li se kreativnost kod djece predškolske dobi te koje aktivnosti koje se provode u vrtiću utječu na razvoj divergentnog mišljenja. Ispitanici u istraživanju su bila djeca predškolske dobi iz DV „Mali princ“ u Višnjevcu (N=15), a u provedenoj anketi su sudjelovale odgojiteljice dječjih vrtića u Osijeku (N=10). Ova tema je više istražena u svijetu nego li u Hrvatskoj, ali u zadnje vrijeme se oragniziraju različiti skupovi i istraživanja baš o ovoj temi. Istraživanje je pokazalo da se u vrtiću provode kreativne aktivnosti, ali isto tako i da djeca ne daju puno kreativnih ideja ili odgovora.
divergentno mišljenje, kreativnost, predškolci
nije evidentirano
engleski
Development of divergent thinking in preschool
nije evidentirano
divergent thinking, creativity, preschoolers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
08.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek