Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 991585

Razvoj divergentnog mišljenja kod djece predškolske dobi


Pejičić, Nikolina
Razvoj divergentnog mišljenja kod djece predškolske dobi 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


Naslov
Razvoj divergentnog mišljenja kod djece predškolske dobi
(Development of divergent thinking in preschool)

Autori
Pejičić, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
08.09.

Godina
2017

Stranica
34

Mentor
Dubovicki, Snježana

Ključne riječi
Divergentno mišljenje, kreativnost, predškolci
(Divergent thinking, creativity, preschoolers)

Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti potiče li se divergentno mišljenje kod djece predškolske dobi, potiče li se kreativnost kod djece predškolske dobi te koje aktivnosti koje se provode u vrtiću utječu na razvoj divergentnog mišljenja. Ispitanici u istraživanju su bila djeca predškolske dobi iz DV „Mali princ“ u Višnjevcu (N=15), a u provedenoj anketi su sudjelovale odgojiteljice dječjih vrtića u Osijeku (N=10). Ova tema je više istražena u svijetu nego li u Hrvatskoj, ali u zadnje vrijeme se oragniziraju različiti skupovi i istraživanja baš o ovoj temi. Istraživanje je pokazalo da se u vrtiću provode kreativne aktivnosti, ali isto tako i da djeca ne daju puno kreativnih ideja ili odgovora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek