Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj divergentnog mišljenja kod djece predškolske dobi (CROSBI ID 425935)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pejičić, Nikolina Razvoj divergentnog mišljenja kod djece predškolske dobi / Dubovicki, Snježana (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2017

Podaci o odgovornosti

Pejičić, Nikolina

Dubovicki, Snježana

hrvatski

Razvoj divergentnog mišljenja kod djece predškolske dobi

Cilj ovog rada je istražiti potiče li se divergentno mišljenje kod djece predškolske dobi, potiče li se kreativnost kod djece predškolske dobi te koje aktivnosti koje se provode u vrtiću utječu na razvoj divergentnog mišljenja. Ispitanici u istraživanju su bila djeca predškolske dobi iz DV „Mali princ“ u Višnjevcu (N=15), a u provedenoj anketi su sudjelovale odgojiteljice dječjih vrtića u Osijeku (N=10). Ova tema je više istražena u svijetu nego li u Hrvatskoj, ali u zadnje vrijeme se oragniziraju različiti skupovi i istraživanja baš o ovoj temi. Istraživanje je pokazalo da se u vrtiću provode kreativne aktivnosti, ali isto tako i da djeca ne daju puno kreativnih ideja ili odgovora.

divergentno mišljenje, kreativnost, predškolci

nije evidentirano

engleski

Development of divergent thinking in preschool

nije evidentirano

divergent thinking, creativity, preschoolers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34

08.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija