Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi roditelja učenika osnovne škole „ Vladimir Nazor“ Čepin o kurikulumu usmjerenom na djecu s posebnim potrebama (CROSBI ID 425933)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pandža, Ksenija Stavovi roditelja učenika osnovne škole „ Vladimir Nazor“ Čepin o kurikulumu usmjerenom na djecu s posebnim potrebama / Dubovicki, Snježana (mentor); Osijek, Medicinski fakultet Osijek, . 2017

Podaci o odgovornosti

Pandža, Ksenija

Dubovicki, Snježana

hrvatski

Stavovi roditelja učenika osnovne škole „ Vladimir Nazor“ Čepin o kurikulumu usmjerenom na djecu s posebnim potrebama

CILJ ISTRAŽIVANJA: Cilj istraživanja je ispitati stavove roditelja o integraciji djece s posebnim potrebama u redovne škole te postoje li razlike u stavovima obzirom na spol, stručnu spremu, bračni status, te jesu li roditelji učenika razredne ili predmetne nastave. NACRT STUDIJE: Studija je presječna. ISPITANICI I METODE: Ispitanici su roditelji učenika Osnovne škole „Vladimir Nazor“ u Čepinu. U istraživanju je sudjelovalo 120 roditelja učenika razredne i 120 roditelja učenika predmetne nastave. Kao instrument istraživanja upotrebljavana je anketa „Inventar stavova roditelja prema inkluziji učenika u redovne škole”. Osim demografskih podataka (spol, stručna sprema, bračno stanje) anketa sadrži 30 tvrdnji koje se odnose na stavove roditelja prema djeci s posebnim potrebama te na njihov utjecaj na ostalu djecu. Roditelji na tvrdnje mogu odgovoriti ocjenom od 1 do 3. REZULTATI: Da se učenici s posebnim potrebama imaju pravo družiti sa vršnjacima iz redovnih škola smatra 231 (96, 3 %) ispitanik te da to druženje treba biti svakodnevno smatra njih 196 (81, 7 %). Da vršnjaci mogu uvelike utjecati na razvoj djeteta sa posebnim potrebama smatra 209 (87, 1 %) ispitanik. Značajno više ispitanika svih stručnih sprema se izjasnilo kako smatraju da će se učenici s posebnim potrebama najbolje razvijati i pripremati za život ako se stalno budu družili sa vršnjacima iz redovnih škola (Fischerov egzaktni test, P = 0, 001). ZAKLJUČAK: Postoje razlike obzirom na razred koji dijete pohađa. Ne postoje značajne razlike u stavovima roditelja učenika razredne u odnosu na stavove roditelja učenika predmetne nastave.

djeca, posebne potrebe, stavovi roditelja, inkluzija, kurikulum

nije evidentirano

engleski

Attitudes of parents of the students in Primary School Vladimir Nazor Čepin about the curriculum oriented to the children with special needs

nije evidentirano

children, special needs, parents' attitudes, inclusion, curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

15.12.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Medicinski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija