Međuodnos svrhe, sadržaja, mjerila i ciljeva poslovne promjene (CROSBI ID 262189)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Perkov, Davor ; Perkov, Matej ; Genzić, Jasna
hrvatski
Međuodnos svrhe, sadržaja, mjerila i ciljeva poslovne promjene
Uvođenje poslovnih promjena je veoma značajna sposobnost poduzeća za koju menadžment valja učiti i pripremati se. S druge strane, većina poslovnih promjena je loše isplanirana i implementirana te stoga predodređena za neuspjeh u smislu da nisu dovršene na vrijeme, u okviru raspoloživog budžeta ili ne ostvaruju postavljene ciljeve. Zato u fokusu promjene moraju biti ciljevi kojima se teži jer upravo izvedba čini svrhu realnom i inspirativnom. U ovome se radu analiziraju odgovori na ključno pitanje: kakav je međuodnos svrhe i očekivanog rezultata uvođenja određene poslovne promjene? Prezentira se modeliranju procesa koji se sastoji od četiri koraka: utvrđivanja svrhe, sadržaja, kvantitativno-kvalitativnih mjerila i numerički iskazanih ciljeva promjene.
upravljanje promjenama, svrha promjene, sadržaj izvedbe, metode mjerenja, coljevi promjene, ravnoteža interesa dionika, načela komuniciranja promjene sa zaposlenicima, kružni tijek promjene
nije evidentirano
engleski
Connection between purpose, concept, measurement and goal of change
nije evidentirano
change management, purpose of change, conceptual performance, measurement, performance goals, balance of stakeholders interests, communicating change principles, circuit flow ofchange process
nije evidentirano