Doprinos FMEA metode poboljšanju kvalitete usluga za VIP goste u hotelijerstvu (CROSBI ID 674183)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zanini Gavranić, Tatiana ; Šugar, Violeta
hrvatski
Doprinos FMEA metode poboljšanju kvalitete usluga za VIP goste u hotelijerstvu
Posljednjih je godina u svijetu, ali i u Hrvatskoj, zamjetan trend porasta ulaganja u kvalitetu smještajnih kapaciteta. Značajne su investicije velikih hotelskih grupacija poput Valamara, Maistre, Arena Hospitality Group i Plave lagune, čiji portfelj čini najveći dio hrvatskih smještajnih kapaciteta. Kvaliteta se u turizmu, međutim, ne može mjeriti samo brojem zvjezdica, odnosno ulaganjem u infrastrukturu. Najveći doprinos kvaliteti ili nedostatak nekoga hotela ili drugoga smještajnog objekta odnosi se na uslugu i osoblje. Industrija ugošćavanja (hospitality) temelji se na kompleksnom spletu odnosa gosta i domaćina. Ukratko, usporedo s ulaganjem u kvalitetu infrastrukture potrebno je razvijati ljudske potencijale. To posebno dolazi do izražaja u segmentu VIP gostiju. Cilj je ovoga rada sustavan pristup identificiranju i vrednovanju potencijalnih pogrešaka u procesima pružanja usluga VIP gostima u hotelima. Korištenjem FMEA (Failure Mode and Effect Analysis) metodologije kreira se višedimenzijski model, koji može hotelskom menadžmentu pomoći u postupku vrednovanja i poboljšavanja usluga namijenjenih zahtjevnim VIP gostima.
upravljanje kvalitetom usluge u hotelijerstvu, FMEA, VIP
Zbornik radova referira se u sekundarnim publikacijama:JEL – Journal of Economics Literature, EconLit, Pittsburg, USA CAB Abstracts
engleski
FMEA Methodology to Increase the Service Quality for the VIP Guests in Hospitality industry
nije evidentirano
Service Quality Management in Hospitality Industry, FMEA, VIP
nije evidentirano
Podaci o prilogu
321-331.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
20. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta - jučer, danas, sutra ; Quality - Yesterday, Today, Tomorrow"
Drljača, Miroslav
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete
2670-8825
2670-8833
Podaci o skupu
20. Međunarodni simpozij o kvaliteti: „Kvaliteta – jučer, danas, sutra“
predavanje
20.03.2019-23.03.2019
Pula, Hrvatska