Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Doprinos FMEA metode poboljšanju kvalitete usluga za VIP goste u hotelijerstvu (CROSBI ID 674183)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zanini Gavranić, Tatiana ; Šugar, Violeta Doprinos FMEA metode poboljšanju kvalitete usluga za VIP goste u hotelijerstvu // 20. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta - jučer, danas, sutra ; Quality - Yesterday, Today, Tomorrow" / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 321-331

Podaci o odgovornosti

Zanini Gavranić, Tatiana ; Šugar, Violeta

hrvatski

Doprinos FMEA metode poboljšanju kvalitete usluga za VIP goste u hotelijerstvu

Posljednjih je godina u svijetu, ali i u Hrvatskoj, zamjetan trend porasta ulaganja u kvalitetu smještajnih kapaciteta. Značajne su investicije velikih hotelskih grupacija poput Valamara, Maistre, Arena Hospitality Group i Plave lagune, čiji portfelj čini najveći dio hrvatskih smještajnih kapaciteta. Kvaliteta se u turizmu, međutim, ne može mjeriti samo brojem zvjezdica, odnosno ulaganjem u infrastrukturu. Najveći doprinos kvaliteti ili nedostatak nekoga hotela ili drugoga smještajnog objekta odnosi se na uslugu i osoblje. Industrija ugošćavanja (hospitality) temelji se na kompleksnom spletu odnosa gosta i domaćina. Ukratko, usporedo s ulaganjem u kvalitetu infrastrukture potrebno je razvijati ljudske potencijale. To posebno dolazi do izražaja u segmentu VIP gostiju. Cilj je ovoga rada sustavan pristup identificiranju i vrednovanju potencijalnih pogrešaka u procesima pružanja usluga VIP gostima u hotelima. Korištenjem FMEA (Failure Mode and Effect Analysis) metodologije kreira se višedimenzijski model, koji može hotelskom menadžmentu pomoći u postupku vrednovanja i poboljšavanja usluga namijenjenih zahtjevnim VIP gostima.

upravljanje kvalitetom usluge u hotelijerstvu, FMEA, VIP

Zbornik radova referira se u sekundarnim publikacijama:JEL – Journal of Economics Literature, EconLit, Pittsburg, USA CAB Abstracts

engleski

FMEA Methodology to Increase the Service Quality for the VIP Guests in Hospitality industry

nije evidentirano

Service Quality Management in Hospitality Industry, FMEA, VIP

nije evidentirano

Podaci o prilogu

321-331.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

20. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta - jučer, danas, sutra ; Quality - Yesterday, Today, Tomorrow"

Drljača, Miroslav

Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete

2670-8825

2670-8833

Podaci o skupu

20. Međunarodni simpozij o kvaliteti: „Kvaliteta – jučer, danas, sutra“

predavanje

20.03.2019-23.03.2019

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija