Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije učitelja u radu s djecom s teškoćama u razvoju: Kojim smjerom trebamo ići? (CROSBI ID 674160)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Radetić-Paić, Mirjana Kompetencije učitelja u radu s djecom s teškoćama u razvoju: Kojim smjerom trebamo ići? // Zbornik radova 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije Petrinja, Hrvatska / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.). Petrinja: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 99-112

Podaci o odgovornosti

Radetić-Paić, Mirjana

hrvatski

Kompetencije učitelja u radu s djecom s teškoćama u razvoju: Kojim smjerom trebamo ići?

Cilj ovog istraživanja je steći uvid u procjene vlastitih kompetencija učitelja (N=202) te utvrditi specifične razlike u samoprocjenama s obzirom na godine radnoga staža sa svrhom uvida u specifične nedostatke kompetencija vezanih uz integrirani odgoj i obrazovanje djece s teškoćama u razvoju. U obradi podataka, uz izračunavanje osnovnih statističkih vrijednosti, korištena je diskriminacijska analiza i univarijatna analiza varijance. Rezultati pokazuju razlike u procjenama vlastitih kompetencija između učitelja s manjim radnim stažem odnosno stažem do 20 godina i onih s radnim stažem od 21 godinu i većim. Generalno učitelji s manje od dvadeset godina staža u tom kontekstu u većoj mjeri procjenjuju svoje kompetencije posebice kada se radi o djeci s većim teškoćama u razvoju te u korištenju didaktičkih sredstava i pomagala u odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju. S druge strane, učitelji s radnim stažem dužim od 21 godinu smatraju se općenito dovoljno obrazovanim za odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju. Vrijednost rezultata je da ukazuju na potrebu kvalitetnijeg obrazovanja i osposobljavanja učitelja kako u dodiplomskom obrazovanju na fakultetu tako i kontinuiranim usavršavanjem tijekom rada.

cjeloživotno obrazovanje ; djeca s teškoćama u razvoju ; kompetencije ; učitelji

nije evidentirano

engleski

Competencies for Teachers Working with Children with Developmental Difficulties: Which Direction Should We Take?

nije evidentirano

life-long education ; children with developmental difficulties, competences, teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

99-112.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije Petrinja, Hrvatska

Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko

Petrinja: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-53-0

Podaci o skupu

17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije

pozvano predavanje

07.06.2018-08.06.2018

Petrinja, Hrvatska

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti