Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zastupljenost ekoloških prehrambenih proizvoda u asortimanu nezavisnih maloprodavača (CROSBI ID 425912)

Ocjenski rad | diplomski rad

Baričević, Ivana Zastupljenost ekoloških prehrambenih proizvoda u asortimanu nezavisnih maloprodavača / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Baričević, Ivana

Petljak, Kristina

hrvatski

Zastupljenost ekoloških prehrambenih proizvoda u asortimanu nezavisnih maloprodavača

Maloprodajne aktivnosti danas se odvijaju putem različitih maloprodajnih oblika. Brojni čimbenici kroz povijest utjecali su na razvoj i promjenu strukture maloprodavača. Fragmentirano tržište maloprodaje obilježeno brojnim malim i nezavisnim maloprodavačima koji su svoje aktivnosti pružali ponajviše kroz prodavaonice u susjedstvu, danas je u značajnom padu. Porast koncentracije prodavaonica velikog formata i trgovačkih lanaca značajno utječe na brojnost nezavisnih maloprodavača. Kako bi opstali na tržištu maloprodaje, nezavisni maloprodavači sve više teže povezivanju i udruženju u saveze. Značajno je Ultra Gros udruženje koje trenutno okuplja oko 27 malih trgovaca te Narodni trgovački lanac koji okuplja 8 malih trgovaca. Nezavisni maloprodavači u svojim prodavaonicama nude mješoviti asortiman proizvoda lokalnih i stranih proizvođača. Danas se značajno razvija trend zdravog načina života i kupci teže zdravim životnim navikama. Maloprodavači promatraju potrebe i želje kupaca te nastoje u svojim prodavaonicama ponuditi ekološke prehrambene proizvode. Ponudom ekoloških prehrambenih proizvoda u asortimanu, maloprodavači nastoje održati postojeće te privući potencijalne potrošače kako bi održali konkurentsku prednost na tržištu te pozitivno utjecali na okoliš. Cilj ovog diplomskog rada je proučiti strukturu i brojnost malih nezavisnih maloprodavača na tržištu Republike Hrvatske te istražiti zastupljenost asortimana ekoloških prehrambenih proizvoda koje nude u svojim prodavaonicama. Istraživanje je provedeno analizom web stranica nezavisnih maloprodavača i dubinskim intervjuima provedenim putem podsjetnika za intervju na uzorku malih nezavisnih maloprodavača.

nezavisni maloprodavači ; udruženje maloprodavača ; trend zdravog načina života ; ekološki proizvodi ; asortiman proizvoda

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina i međunarodno poslovanje

engleski

The presence of organic food products in the assortment of independent retailers

nije evidentirano

independent retailers ; trade association ; healthy lifestyle trend ; organic products ; range of products.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

21.03.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija