Korištenje edukacijskih robota u nastavi humanističkih i društvenih predmeta (CROSBI ID 425911)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Turčinović, Natan
Ana Sović Kržić
hrvatski
Korištenje edukacijskih robota u nastavi humanističkih i društvenih predmeta
U ovom radu opisan je postupak izrade interaktivne geografske karte kao edukacijskog robota. U tu svrhu korišten je Arduino UNO kao baza za izradu rada. Opisano je što su edukacijski roboti te je dan primjer korištenja nekolicine robota. Objašnjeno je fizičko korištenje Arduina i ostalih korištenih elemenata, LED, tipkala, LCD–a i MCP23017 čipa koji povećava broj digitalnih ulaza/izlaza. Također je opisano programiranje Arduina u C programskom jeziku za izradu interaktivne geografske karte. U sklopu rada učinjena je interaktivna geografska karta Njemačke na kojoj tipkala predstavljaju pojmove koje učenici u osnovnoj školi moraju znati pokazati.
Edukacijski roboti ; interaktivna geografska karta ; Arduino ; LED dioda ; tipkalo ; LCD ; MCP23017
nije evidentirano
engleski
Using Educational Robots in Teaching Humanistic and Social Subjects
nije evidentirano
Educational robots ; interactive geographical map ; Arduino ; LED diodes ; pushbuttons ; LCD ; MCP23017
nije evidentirano
Podaci o izdanju
19
10.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb