Komunikacijsko-medijsko djelovanje Crkve (CROSBI ID 63458)
Prilog u knjizi | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Valković, Jerko
hrvatski
Komunikacijsko-medijsko djelovanje Crkve
Crkva je na medije gledala s pastoralnog i etičkoga vidika a važan je zaokret učinjen na Drugome vatikanskom saboru. Govori se o modelima komuniciranja te teološko promišljanje i komunikacijska praksa trebaju računati na narav i poslanje Crkve, odnosno samu ekleziologiju.
komunikacija, medijsko djelovanje Crkve, mediji, Drugi vatikanski koncil
nije evidentirano
engleski
The Communication - Media Activity of the Church
nije evidentirano
communication, media activity of the Church, media, Second Vatican Council
nije evidentirano
Podaci o prilogu
40-52.
objavljeno
Podaci o knjizi
Novinarstvo pred izazovom Radosne vijesti. Uloga i mjesto katoličkih medija u Crkvi i u društvu
Suzana Peran
Zagreb: Hrvatsko društvo katoličkih novinara ; Teovizija
2018.
978-953-209-354-4