Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Dječja opera – poticaj za recepciju umjetničkog djela u nastavi Glazbene kulture u primarnom obrazovanju (CROSBI ID 261933)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jurkić Sviben, Tamara ; Herak, Ema Children's opera – motivation for the reception of art in teaching music in primary education / Dječja opera – poticaj za recepciju umjetničkog djela u nastavi Glazbene kulture u primarnom obrazovanju // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), Sp.Ed.2; 11-48. doi: 10.15516/cje.v20i0.3380

Podaci o odgovornosti

Jurkić Sviben, Tamara ; Herak, Ema

hrvatski

Dječja opera – poticaj za recepciju umjetničkog djela u nastavi Glazbene kulture u primarnom obrazovanju

Dječja opera je umjetničko djelo i premda je izvedba dječje opere u kazalištu za mlađu publiku prvenstveno scenski vizualni doživljaj ipak je ono što dominira cijelom izvedbom upravo glazba. Pritom je najvažnije da djeca, prateći događanje na pozornici, nesvjesno primaju glazbu koja postaje dio njihovog ukupnog doživljaja. Izravno doživljavanje dječje opere može biti poticaj za recepciju umjetničkog djela jer ona svojom složenom glazbeno-scenskom strukturom koja ujedinjuje književni predložak, glazbu, kostimografiju i scensko uprizorenje, samom recepcijom izvedbe pruža djeci jedinstveni umjetnički doživljaj koji ima pozitivan utjecaj na njihovo oblikovanje kulturnog i glazbenog ukusa. U primarnom obrazovanju nije preporučljivo dječju operu poučavati na način stjecanja znanja o dječjoj operi, već učenike treba uvoditi u svijet opere kroz njihov doživljaj konkretne dječje opere što se može postići recepcijom (slušanjem i gledanjem), a u ovome radu ukazujemo na mogućnost implementacije toga sadržaja u suvremenom kurikulskom kontekstu.

dječja opera ; Glazbena kultura ; primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Children's opera – motivation for the reception of art in teaching music in primary education

Dječja opera je umjetničko djelo i premda je izvedba dječje opere u kazalištu za mlađu publiku prvenstveno scenski vizualni doživljaj ipak je ono što dominira cijelom izvedbom upravo glazba. Pritom je najvažnije da djeca, prateći događanje na pozornici, nesvjesno primaju glazbu koja postaje dio njihovog ukupnog doživljaja. Izravno doživljavanje dječje opere može biti poticaj za recepciju umjetničkog djela jer ona svojom složenom glazbeno-scenskom strukturom koja ujedinjuje književni predložak, glazbu, kostimografiju i scensko uprizorenje, samom recepcijom izvedbe pruža djeci jedinstveni umjetnički doživljaj koji ima pozitivan utjecaj na njihovo oblikovanje kulturnog i glazbenog ukusa. U primarnom obrazovanju nije preporučljivo dječju operu poučavati na način stjecanja znanja o dječjoj operi, već učenike treba uvoditi u svijet opere kroz njihov doživljaj konkretne dječje opere što se može postići recepcijom (slušanjem i gledanjem), a u ovome radu ukazujemo na mogućnost implementacije toga sadržaja u suvremenom kurikulskom kontekstu.

children’s opera ; music education, primary education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (Sp.Ed.2)

2018.

11-48

objavljeno

1848-5189

1848-5197

10.15516/cje.v20i0.3380

Povezanost rada

Kroatologija, Znanost o umjetnosti

Poveznice
Indeksiranost