Trgovina u hrvatskoj turističkoj ponudi. Rezultati tržišnog istraživanja TOMAS (CROSBI ID 97422)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Radnić Ante, Weber Sanda
hrvatski
Trgovina u hrvatskoj turističkoj ponudi. Rezultati tržišnog istraživanja TOMAS
U članku su obrađeni rezultati kontinuiranog istraživanja koje Institut za turizam u Zagrebu već godinama provodi na temu &#8216 ; Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj &#8211 ; TOMAS&#8217 ; . Istraživanje se provodi u primorskim županijama u svim vrstama smještaja, a ispitivanjem su obuhvaćeni kako domaći turisti tako i oni s najvažnijih inozemnih tržišta. Dobiveni rezultati tog sveobuhvatnog istraživanja odnose se na dob turista (godine života), na motive dolaska, stupnjeve zadovoljstva elementima turističke ponude mjesta, prosječnu dnevnu potrošnju u Hrvatskoj prema vrstama putovanja i smještaja, te na čitav niz ostalih interesantnih pokazatelja. Između ostalog, posebno je u tom obuhvaćeno pitanje uloge trgovine u osiguranju kvalitetnije i zahtjevnom turističkom tržištu potrebne i zanimljive ponude, kako bi se postigle promjene u smjeru jačanja udjela tzv. izvanpansionske potrošnje.
Trgovina; turizam; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Commerce in Croatian tourism offer &#8211 ; ; Marketing tourism survey TOMAS
nije evidentirano
Commerce; tourism; Croatia
nije evidentirano