Metodički pristup nastavi hrvatskoga jezika u heterogenim skupinama hrvatske nastave u inozemstvu (CROSBI ID 673981)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kolar Billege, Martina ; Budinski, Vesna
hrvatski
Metodički pristup nastavi hrvatskoga jezika u heterogenim skupinama hrvatske nastave u inozemstvu
U istraživanju su anketnim upitnikom identificirane potrebe hrvatskih odgojitelja, učitelja i nastavnika hrvatske nastave u inozemstvu iz više europskih zemalja. Te se potrebe odnose na podršku u učenju jezične norme koja je važna za izvođenje nastave i na sadržaje povezane s hrvatskom kulturom te kulturnom i prirodnom baštinom. U metodičkom kontekstu ta podrška obuhvaća upoznavanje s metodičkim pristupima, strategijama, oblicima rada, metodama i sredstvima kojima će intenzivirati izloženost učenika jezičnim djelatnostima govorenja, slušanja, čitanja i pisanja s ciljem ovladavanja hrvatskim jezikom i upoznavanja hrvatske kulture. Zahtjevi su usmjereni i prema suradnji s izvornim govornicima, hospitiranju u domovini (u školama i vrtićima) te učenju na dodiru s povijesnim izvorima. U radu se nudi primjer metodičkog modela poučavanja hrvatskoga jezika u heterogenim skupinama hrvatske nastave u inozemstvu. Skupine su heterogene s obzirom na kronološku dob i razinu ovladanosti hrvatskim jezikom.
metodički pristup, hrvatska nastava u inozemstvu, heterogene skupine učenika
nije evidentirano
engleski
Methodological Approach to the Teaching of Croatian Language in Heterogeneous Groups of Croatian Teaching Abroad
nije evidentirano
Methodological Approach to the Teaching of Croatian Language, Heterogeneous Groups of Croatian Teaching Abroad
nije evidentirano
Podaci o prilogu
61-72.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dani hrvatske knjige i riječi
Čeliković, Katarina
Subotica: Hrvatska čitaonica ; Zavod za kulturu vojvođanskih Hrvata
978-86-84783-34-1
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096