Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodički pristup nastavi hrvatskoga jezika u heterogenim skupinama hrvatske nastave u inozemstvu (CROSBI ID 673981)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kolar Billege, Martina ; Budinski, Vesna Metodički pristup nastavi hrvatskoga jezika u heterogenim skupinama hrvatske nastave u inozemstvu // Dani hrvatske knjige i riječi / Čeliković, Katarina (ur.). Subotica: Hrvatska čitaonica ; Zavod za kulturu vojvođanskih Hrvata, 2018. str. 61-72

Podaci o odgovornosti

Kolar Billege, Martina ; Budinski, Vesna

hrvatski

Metodički pristup nastavi hrvatskoga jezika u heterogenim skupinama hrvatske nastave u inozemstvu

U istraživanju su anketnim upitnikom identificirane potrebe hrvatskih odgojitelja, učitelja i nastavnika hrvatske nastave u inozemstvu iz više europskih zemalja. Te se potrebe odnose na podršku u učenju jezične norme koja je važna za izvođenje nastave i na sadržaje povezane s hrvatskom kulturom te kulturnom i prirodnom baštinom. U metodičkom kontekstu ta podrška obuhvaća upoznavanje s metodičkim pristupima, strategijama, oblicima rada, metodama i sredstvima kojima će intenzivirati izloženost učenika jezičnim djelatnostima govorenja, slušanja, čitanja i pisanja s ciljem ovladavanja hrvatskim jezikom i upoznavanja hrvatske kulture. Zahtjevi su usmjereni i prema suradnji s izvornim govornicima, hospitiranju u domovini (u školama i vrtićima) te učenju na dodiru s povijesnim izvorima. U radu se nudi primjer metodičkog modela poučavanja hrvatskoga jezika u heterogenim skupinama hrvatske nastave u inozemstvu. Skupine su heterogene s obzirom na kronološku dob i razinu ovladanosti hrvatskim jezikom.

metodički pristup, hrvatska nastava u inozemstvu, heterogene skupine učenika

nije evidentirano

engleski

Methodological Approach to the Teaching of Croatian Language in Heterogeneous Groups of Croatian Teaching Abroad

nije evidentirano

Methodological Approach to the Teaching of Croatian Language, Heterogeneous Groups of Croatian Teaching Abroad

nije evidentirano

Podaci o prilogu

61-72.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dani hrvatske knjige i riječi

Čeliković, Katarina

Subotica: Hrvatska čitaonica ; Zavod za kulturu vojvođanskih Hrvata

978-86-84783-34-1

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti