Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Metodička interpretacija kulturoloških sadržaja u primarnome obrazovanju – poučavanje o povijesnom, kulturnom i književnom djelovanju obitelji Zrinski kao sastavnici hrvatskoga identiteta (CROSBI ID 673980)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Budinski, Vesna ; Kolar Billege, Martina Metodička interpretacija kulturoloških sadržaja u primarnome obrazovanju – poučavanje o povijesnom, kulturnom i književnom djelovanju obitelji Zrinski kao sastavnici hrvatskoga identiteta // XIII. međunarodni kroatistički znanstveni skup / Blažetin, Stjepan (ur.). Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2017. str. 321-329

Podaci o odgovornosti

Budinski, Vesna ; Kolar Billege, Martina

hrvatski

Metodička interpretacija kulturoloških sadržaja u primarnome obrazovanju – poučavanje o povijesnom, kulturnom i književnom djelovanju obitelji Zrinski kao sastavnici hrvatskoga identiteta

Proces poučavanja o sastavnicama hrvatskoga identiteta u primarnome obrazovanju podrazumijeva učenje u kulturološkome kontekstu. Jednim od važnih elemenata hrvatskoga identiteta smatra se povijesno, političko i kulturno djelovanje obitelji Zrinski. Kompleksnost njihova djelovanja zahtijeva interpolaciju kulturnih, povijesnih, političkih, književnih i jezičnih sadržaja u metodički diskurs. Metodički mikrostrukturirani model poučavanja o toj temi uključuje neposredan istraživački pristup sadržaju dostupnih povijesnih izvora (spomenika kulture i književnih djela). Metodički čin obuhvaća stjecanje znanja o sadržaju osobnim iskustvom u neposrednoj stvarnosti, u istraživačkim situacijama, na temelju ponuđenih izvora i u dijalogu s istraživačima povijesne teme. Opseg istraživačke teme uvjetovan je kronološkom dobi učenika, a doživljajno usmjeravanje i intelektualno spoznavanje obuhvaća istraživačke situacije u zagrebačkoj Prvostolnici, gdje su posmrtni ostatci Zrinskih i Frankopana, te istraživanje primjerenih književnometodičkih predložaka. Svrha metodičkoga čina obuhvaća spoznaju o elementima hrvatskoga identiteta i razvoj sposobnosti istraživanja, a odgojna se zadaća odnosi na jačanje osjećaja pripadnosti hrvatskome narodu i spoznaje o važnosti moralnoga i domoljubnoga djelovanja.

metodička interpretacija ; kulturološki sadržaji ; obitelj Zrinski ; hrvatski identitet

nije evidentirano

engleski

Teaching Methodology of Cultural Contentin Primary Education – Teaching the Historical, Culturaland Literary Work of the Zrinski Family as a Constituent of Croatian Identity

nije evidentirano

interpretation of teaching methodology ; cultural contents ; the Zrinski family ; Croatian identity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

321-329.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XIII. međunarodni kroatistički znanstveni skup

Blažetin, Stjepan

Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj

978-963-89731-3-9

Podaci o skupu

XIII. međunarodni kroatistički znanstveni skup

predavanje

17.10.2017-18.10.2017

Pečuh, Mađarska

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti