Biblijske kompetencije vjeroučitelja (CROSBI ID 63438)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Barščevski, Taras
hrvatski
Biblijske kompetencije vjeroučitelja
Autor u članku, na temelju nastavnoga plana i programa katoličkoga vjeronauka u hrvatskome školskom sustavu, detaljno proučava prisutnost Biblije u sadržajima pojedinoga vjeronaučnoga godišta. Članak se sastoji od triju poglavlja. U prvome se poglavlju detaljno analizira broj biblijskih tema, njihovi nazivi i ključni pojmovi unutar katoličkoga vjeronauka u osnovnoj i srednjoj školi. U drugome poglavlju daje se komentar biblijskih tema unutar nastavnoga plana i programa, pri čemu se dolazi do zaključka da je najčešće riječ o izlaganju Svetoga pisma, temama koje se razvijaju "oko Biblije", kao i temama iz biblijske teologije. U trećem, pak, poglavlju autor progovara o biblijskim kompetencijama vjeroučitelja potrebnim za provedbu nastave vjeronauka, koje bi trebale biti usmjerene više na potrebe učenika negoli na sveobuhvatno poznavanje Biblije.
Biblija, biblijske kompetencije, vjeronauk, nastavni plan i program katoličkoga vjeronauka
nije evidentirano
engleski
Biblical Competencies of Religious Education Teachers
nije evidentirano
Bible, Biblical competencies, religious education, teaching plan and programme of Catholic religious education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
37-59.
objavljeno
Podaci o knjizi
Nastavničke kompetencije
Mandarić, Blaženka Valentina ; Razum, Ružica ; Barić, Denis
Zagreb: Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Kršćanska sadašnjost
2019.
978-953-11-1207-9