Dosada i medijski spektakl (CROSBI ID 63419)
Prilog u knjizi | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dodlek, Ivan
hrvatski
Dosada i medijski spektakl
Višeznačnost pojma dosade je u 20. st. svedena na dosadu kao dojam praznine i zamora izazvanog jednoličnim i beznačajnim poslom. Zbog te praznine i zamora pojedinac više nije u stanju obuhvatiti cjelinu koja bi mu dala kvalitativno ispunjenje praznine. Medijski spektakl u društvu spektakla nastoji kroz industriju zabave, mode i slavnih osoba dati kvantitativno ispunjenje praznine koje kroz prevladavajući utjecaj slike vodi prema općoj fragmentaciji i parcijalnom pristupu stvarnosti. Uz pristup pojmu dosade kroz razne kontekste istražit će se i razine medijskog porobljavanja naše svakodnevice kroz medijski spektakl kao neprikladan odgovor na dosadu. Naglasit će se svijet medijskog spektakla kao nerealni svijet koji izbjegava stvarnost i svoj proizvod nudi samo kao kvantitet čime kvaliteta i vrijednosti dolaze u drugi plan.
dosada, mediji, spektakl, tehnička svijest, dokolica, kreativnost
nije evidentirano
engleski
Boredom and Media Spectacle
nije evidentirano
Boredom, Media, Spectacle, Technical Mind, Leisure, Creativity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
271-284.
objavljeno
Podaci o knjizi
Filozofija i mediji
Jurić, Hrvoje ; Alić, Sead
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja
2014.
978-953-164-153-1