Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dosada i medijski spektakl (CROSBI ID 63419)

Prilog u knjizi | ostalo | domaća recenzija

Dodlek, Ivan Dosada i medijski spektakl // Filozofija i mediji / Jurić, Hrvoje ; Alić, Sead (ur.). Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2014. str. 271-284

Podaci o odgovornosti

Dodlek, Ivan

hrvatski

Dosada i medijski spektakl

Višeznačnost pojma dosade je u 20. st. svedena na dosadu kao dojam praznine i zamora izazvanog jednoličnim i beznačajnim poslom. Zbog te praznine i zamora pojedinac više nije u stanju obuhvatiti cjelinu koja bi mu dala kvalitativno ispunjenje praznine. Medijski spektakl u društvu spektakla nastoji kroz industriju zabave, mode i slavnih osoba dati kvantitativno ispunjenje praznine koje kroz prevladavajući utjecaj slike vodi prema općoj fragmentaciji i parcijalnom pristupu stvarnosti. Uz pristup pojmu dosade kroz razne kontekste istražit će se i razine medijskog porobljavanja naše svakodnevice kroz medijski spektakl kao neprikladan odgovor na dosadu. Naglasit će se svijet medijskog spektakla kao nerealni svijet koji izbjegava stvarnost i svoj proizvod nudi samo kao kvantitet čime kvaliteta i vrijednosti dolaze u drugi plan.

dosada, mediji, spektakl, tehnička svijest, dokolica, kreativnost

nije evidentirano

engleski

Boredom and Media Spectacle

nije evidentirano

Boredom, Media, Spectacle, Technical Mind, Leisure, Creativity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

271-284.

objavljeno

Podaci o knjizi

Filozofija i mediji

Jurić, Hrvoje ; Alić, Sead

Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja

2014.

978-953-164-153-1

Povezanost rada

Filozofija