Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 989881

Dosada i medijski spektakl


Dodlek, Ivan
Dosada i medijski spektakl // Filozofija i mediji / Jurić, Hrvoje ; Alić, Sead (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo : Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2014. str. 271-284


Naslov
Dosada i medijski spektakl
(Boredom and Media Spectacle)

Autori
Dodlek, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Filozofija i mediji

Urednik/ci
Jurić, Hrvoje ; Alić, Sead

Izdavač
Hrvatsko filozofsko društvo : Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2014

Raspon stranica
271-284

ISBN
978-953-164-153-1

Ključne riječi
Dosada, mediji, spektakl, tehnička svijest, dokolica, kreativnost
(Boredom, Media, Spectacle, Technical Mind, Leisure, Creativity)

Sažetak
Višeznačnost pojma dosade je u 20. st. svedena na dosadu kao dojam praznine i zamora izazvanog jednoličnim i beznačajnim poslom. Zbog te praznine i zamora pojedinac više nije u stanju obuhvatiti cjelinu koja bi mu dala kvalitativno ispunjenje praznine. Medijski spektakl u društvu spektakla nastoji kroz industriju zabave, mode i slavnih osoba dati kvantitativno ispunjenje praznine koje kroz prevladavajući utjecaj slike vodi prema općoj fragmentaciji i parcijalnom pristupu stvarnosti. Uz pristup pojmu dosade kroz razne kontekste istražit će se i razine medijskog porobljavanja naše svakodnevice kroz medijski spektakl kao neprikladan odgovor na dosadu. Naglasit će se svijet medijskog spektakla kao nerealni svijet koji izbjegava stvarnost i svoj proizvod nudi samo kao kvantitet čime kvaliteta i vrijednosti dolaze u drugi plan.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Ivan Dodlek, (337245)