Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konfesionalni vjeronauk pred izazovima dekristijanizirajuće Europe (CROSBI ID 261646)

Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija

Mandarić, Valentina Blaženka Konfesionalni vjeronauk pred izazovima dekristijanizirajuće Europe // Bogoslovska smotra, 82 (2012), 4; 891-915

Podaci o odgovornosti

Mandarić, Valentina Blaženka

hrvatski

Konfesionalni vjeronauk pred izazovima dekristijanizirajuće Europe

U članku se analizira status katoličkog vjeronauka u Europi u kojoj su sve očitiji procesi dekristijanizacije koji mijenjaju religijsku sliku Europe. Autorica u članku ukazuje na krizu religije i religioznosti u suvremenoj europskoj kulturi. Zatim analizira aktualne odgojno-obrazovne politike u Europi, osobito njihov utjecaj na religijsko obrazovanje. Na osobit način bavi se analizom statusa konfesionalnog vjeronauka i njegove budućnosti u Europi, a posebnu pozornost posvećuje konfesionalnom vjeronauku u Republici Hrvatskoj. Na temelju novijih istraživanja, dokumenta i relevantne literature pokazuje višestruk doprinos vjeronaučne nastave hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu. U zaključnom dijelu članka navodi se nekoliko izazova s kojima se vjeronauk u školi mora suočiti ako želi biti prepoznatljiv i vrednovan kao važan čimbenik u cjelovitom odgoju djece i mladih.

europska kultura ; religija/religioznost ; odgoj i obrazovanje ; religijsko obrazovanje ; konfesionalni vjeronauk ; škola ; interkulturalnost ; odgojni relativizam

nije evidentirano

engleski

Confessional Religious Education Faced with the Challenges of the De-Christianisation of Europe

nije evidentirano

European culture ; religion/religiousness ; education and upbringing ; religious education ; confessional religious education ; school ; interculturality ; educational relativism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

82 (4)

2012.

891-915

objavljeno

0352-3101

1848-9648

Povezanost rada

Pedagogija, Sociologija, Teologija

Indeksiranost