Dokumentarni film u nastavi medijske kulture s aspekta učeničkoga zanimanja (CROSBI ID 261607)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bjedov, Vesna ; Šarić, Mateja
hrvatski
Dokumentarni film u nastavi medijske kulture s aspekta učeničkoga zanimanja
U radu se razmatra dokumentarni film u nastavi medijske kulture pri čemu se posebno istražuje aspekt učeničkoga zanimanja za ovaj filmski rod. Ponajprije se definira pojam dokumentarnoga filma, ističu se njegova temeljna obilježja – drukčiji odnos prema stvarnosti, pitanje objektivnosti / istinitosti. Navode se vrste dokumentarnoga filma i prikazuje se kontekst dokumentarnoga filma u nastavi medijske kulture. Namjera je ovoga rada istražiti učeničko zanimanje za dokumentarni film, odnosno zanimanje za pojedinu vrstu dokumentarnoga filma. U istraživanju je primijenjen metodološki postupak anketnoga upitnika koji je obuhvatio sedam tvrdnja i dva pitanja. Anketiranje je provedeno na uzorku od 291 učenika petih, šestih, sedmih i osmih razreda dviju osječkih osnovnih škola. Rezultati su pokazali da ispitani učenici pokazuju zanimanje za dokumentarni film poglavito popularno- znanstveni i antropološki dokumentarni film. Međutim, rezultati su također pokazali i učeničko nerazumijevanje i nepoznavanje pojedinih vrsta dokumentarnoga filma, stoga se ovomu filmskom rodu treba posvetiti veća pozornost u nastavi medijske kulture te poticati učenike na veće zanimanje za ovaj filmski rod.
dokumentarni film, vrste dokumentarnoga filma, učeničko zanimanje za dokumentarni film, medijska kultura
nije evidentirano
engleski
The documentary in teaching media culture from the aspects of student's interest
nije evidentirano
characteristics of group work, group work in teaching grammar, cooperative learning, student perception of the organisation and implementation of group work
nije evidentirano