Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 989475

Dokumentarni film u nastavi medijske kulture s aspekta učeničkoga zanimanja


Bjedov, Vesna; Šarić, Mateja
Dokumentarni film u nastavi medijske kulture s aspekta učeničkoga zanimanja // Hum: časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, 12 (2017), 17-18; 256-278 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 989475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dokumentarni film u nastavi medijske kulture s aspekta učeničkoga zanimanja
(The documentary in teaching media culture from the aspects of student's interest)

Autori
Bjedov, Vesna ; Šarić, Mateja

Izvornik
Hum: časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru (1840-233X) 12 (2017), 17-18; 256-278

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
dokumentarni film, vrste dokumentarnoga filma, učeničko zanimanje za dokumentarni film, medijska kultura
(characteristics of group work, group work in teaching grammar, cooperative learning, student perception of the organisation and implementation of group work)

Sažetak
U radu se razmatra dokumentarni film u nastavi medijske kulture pri čemu se posebno istražuje aspekt učeničkoga zanimanja za ovaj filmski rod. Ponajprije se definira pojam dokumentarnoga filma, ističu se njegova temeljna obilježja – drukčiji odnos prema stvarnosti, pitanje objektivnosti / istinitosti. Navode se vrste dokumentarnoga filma i prikazuje se kontekst dokumentarnoga filma u nastavi medijske kulture. Namjera je ovoga rada istražiti učeničko zanimanje za dokumentarni film, odnosno zanimanje za pojedinu vrstu dokumentarnoga filma. U istraživanju je primijenjen metodološki postupak anketnoga upitnika koji je obuhvatio sedam tvrdnja i dva pitanja. Anketiranje je provedeno na uzorku od 291 učenika petih, šestih, sedmih i osmih razreda dviju osječkih osnovnih škola. Rezultati su pokazali da ispitani učenici pokazuju zanimanje za dokumentarni film poglavito popularno- znanstveni i antropološki dokumentarni film. Međutim, rezultati su također pokazali i učeničko nerazumijevanje i nepoznavanje pojedinih vrsta dokumentarnoga filma, stoga se ovomu filmskom rodu treba posvetiti veća pozornost u nastavi medijske kulture te poticati učenike na veće zanimanje za ovaj filmski rod.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesna Bjedov (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Bjedov, Vesna; Šarić, Mateja
Dokumentarni film u nastavi medijske kulture s aspekta učeničkoga zanimanja // Hum: časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, 12 (2017), 17-18; 256-278 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Bjedov, V. & Šarić, M. (2017) Dokumentarni film u nastavi medijske kulture s aspekta učeničkoga zanimanja. Hum: časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, 12 (17-18), 256-278.
@article{article, year = {2017}, pages = {256-278}, keywords = {characteristics of group work, group work in teaching grammar, cooperative learning, student perception of the organisation and implementation of group work}, journal = {Hum: \v{c}asopis Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, volume = {12}, number = {17-18}, issn = {1840-233X}, title = {The documentary in teaching media culture from the aspects of student's interest}, keyword = {characteristics of group work, group work in teaching grammar, cooperative learning, student perception of the organisation and implementation of group work} }