Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Dokumentarni film u nastavi medijske kulture s aspekta učeničkoga zanimanja (CROSBI ID 261607)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Bjedov, Vesna ; Šarić, Mateja Dokumentarni film u nastavi medijske kulture s aspekta učeničkoga zanimanja // Hum (Mostar), 12 (2017), 17-18; 256-278

Podaci o odgovornosti

Bjedov, Vesna ; Šarić, Mateja

hrvatski

Dokumentarni film u nastavi medijske kulture s aspekta učeničkoga zanimanja

U radu se razmatra dokumentarni film u nastavi medijske kulture pri čemu se posebno istražuje aspekt učeničkoga zanimanja za ovaj filmski rod. Ponajprije se definira pojam dokumentarnoga filma, ističu se njegova temeljna obilježja – drukčiji odnos prema stvarnosti, pitanje objektivnosti / istinitosti. Navode se vrste dokumentarnoga filma i prikazuje se kontekst dokumentarnoga filma u nastavi medijske kulture. Namjera je ovoga rada istražiti učeničko zanimanje za dokumentarni film, odnosno zanimanje za pojedinu vrstu dokumentarnoga filma. U istraživanju je primijenjen metodološki postupak anketnoga upitnika koji je obuhvatio sedam tvrdnja i dva pitanja. Anketiranje je provedeno na uzorku od 291 učenika petih, šestih, sedmih i osmih razreda dviju osječkih osnovnih škola. Rezultati su pokazali da ispitani učenici pokazuju zanimanje za dokumentarni film poglavito popularno- znanstveni i antropološki dokumentarni film. Međutim, rezultati su također pokazali i učeničko nerazumijevanje i nepoznavanje pojedinih vrsta dokumentarnoga filma, stoga se ovomu filmskom rodu treba posvetiti veća pozornost u nastavi medijske kulture te poticati učenike na veće zanimanje za ovaj filmski rod.

dokumentarni film, vrste dokumentarnoga filma, učeničko zanimanje za dokumentarni film, medijska kultura

nije evidentirano

engleski

The documentary in teaching media culture from the aspects of student's interest

nije evidentirano

characteristics of group work, group work in teaching grammar, cooperative learning, student perception of the organisation and implementation of group work

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (17-18)

2017.

256-278

objavljeno

1840-233X

2303-7431

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti