Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 989460

UČENIČKA PERCEPCIJA PRIMJENE SKUPINSKOGA RADA U NASTAVI GRAMATIKE


Bjedov, Vesna i Sigurnjak, Marija
UČENIČKA PERCEPCIJA PRIMJENE SKUPINSKOGA RADA U NASTAVI GRAMATIKE // Croatica et Slavica Iadertina, 13/2 (2017), 13; 263-286 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 989460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UČENIČKA PERCEPCIJA PRIMJENE SKUPINSKOGA RADA U NASTAVI GRAMATIKE
(STUDENT PERCEPTION OF THE APPLICATION OF GROUP WORK IN TEACHING GRAMMAR)

Autori
Bjedov, Vesna i Sigurnjak, Marija

Izvornik
Croatica et Slavica Iadertina (1845-6839) 13/2 (2017), 13; 263-286

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
obilježja skupinskoga rada, skupinski rad u nastavi gramatike, suradničko učenje, učenička percepcija organizacije i provedbe skupinskoga rada
(characteristics of group work, group work in teaching grammar, cooperative learning, student perception of the organisation and implementation of group work)

Sažetak
U ovome se radu govori o učeničkoj percepciji primjene skupinskoga rada u nastavi gramatike. Ponajprije se na teorijskoj razini razlažu obilježja skupinskoga rada: kriteriji podjele učenika u skupine, podjela uloga u skupinama, broj učenika u skupini, vrste zadataka, trajanje skupinskoga rada. Glede primjene skupinskoga rada u nastavi gramatike ističu se Težakovi stavovi i gledišta. U istraživačkome dijelu rada prikazuju se rezultati provedenoga anketiranja na uzorku od 302 učenika petih, šestih, sedmih i osmih razreda dviju osnovnih škola te učenika prvih, drugih i trećih razreda dviju gimnazija. Cilj je bio ispitati učenike o zainteresiranosti za skupinski rad, zatim o čestoti rada u skupinama u nastavi gramatike, ostvarivanju skupinskoga rada u jednom satu i dvosatu, o podjeli uloga u skupinskome radu, zastupljenosti istovrsnih i raznovrsnih zadataka, o broju učenika u skupini, kvaliteti odnosa učenika u skupinskome radu te o procjeni učinkovitosti skupinskoga rada u nastavi gramatike. Rezultati su provedene ankete pokazali da postoji zainteresiranost ispitanih učenika za ovaj oblik rada, ali je organizaciju i provedbu skupinskoga rada u nastavi gramatike moguće poboljšati poglavito kada je riječ o podjeli uloga u skupinama te oblikovanju kataloga pravila.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesna Bjedov (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Bjedov, Vesna i Sigurnjak, Marija
UČENIČKA PERCEPCIJA PRIMJENE SKUPINSKOGA RADA U NASTAVI GRAMATIKE // Croatica et Slavica Iadertina, 13/2 (2017), 13; 263-286 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Bjedov, Vesna i Sigurnjak, Marija (2017) UČENIČKA PERCEPCIJA PRIMJENE SKUPINSKOGA RADA U NASTAVI GRAMATIKE. Croatica et Slavica Iadertina, 13/2 (13), 263-286.
@article{article, year = {2017}, pages = {263-286}, keywords = {characteristics of group work, group work in teaching grammar, cooperative learning, student perception of the organisation and implementation of group work}, journal = {Croatica et Slavica Iadertina}, volume = {13/2}, number = {13}, issn = {1845-6839}, title = {STUDENT PERCEPTION OF THE APPLICATION OF GROUP WORK IN TEACHING GRAMMAR}, keyword = {characteristics of group work, group work in teaching grammar, cooperative learning, student perception of the organisation and implementation of group work} }