Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kvaliteta nastave poučavanja Sklonidbe imenica iz perspektive učenika (CROSBI ID 673789)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bjedov, Vesna Kvaliteta nastave poučavanja Sklonidbe imenica iz perspektive učenika // XIII. međunarodni kroatistički znanstveni skup / Blažetin, Stjepan (ur.). Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2017. str. 440-457

Podaci o odgovornosti

Bjedov, Vesna

hrvatski

Kvaliteta nastave poučavanja Sklonidbe imenica iz perspektive učenika

U gramatičkim se nastavnim sadržajima Sklonidba imenica drži jednom od najzahtjevnijih programskih tema osnovnoškolske nastave hrvatskoga jezika. Njezina je složenost ponajprije u činjenici da sklonidba s padežnim oblicima pripada različitim jezikoslovnim razinama: sintaktičkoj, morfološkoj i fonološkoj. Budući da se učenici drže najvažnijim čimbenikom nastave čiji aktivan angažman zagovara suvremena nastava hrvatskoga jezika, u ovome je radu zanimanje usmjereno učeničkoj procjeni zadovoljstva kvalitetom nastave poučavanja Sklonidbe imenica – programske teme u 5. razredu osnovne škole koja je ostvarena u sedam (7) nastavnih sati (Sklonidba imenica, Nominativ, Akuzativ, Genitiv, Dativ i lokativ, Instrumental i Vokativ). Mjerenje je kvalitete nastave obuhvatilo 4 kategorije koje su učenici procjenjivali na kraju svakog održanog nastavnog sata poučavanja padeža: razumijevanje nastavnih sadržaja, primjerenost načina rada, vlastiti doprinos i aktivnosti te zanimljivost nastave. Riječ je o samo jednom aspektu većeg istraživanja provedenoga sustavnim promatranjem / snimanjem nastave poučavanja svih padeža u jednoj osnovnoj školi. Rezultati su provedenoga istraživanja kvalitete poučavanja nastave Sklonidbe imenica pokazali da su najvišim prosječnim ocjenama pojedinih mjerenih kategorija učenici ocijenili nastavu poučavanja vokativa, a samim tim najveća je i prosječna ocjena toga nastavnog sata.

učenik hrvatskoga jezika, sklonidba imenica, padeži

nije evidentirano

engleski

QUALITY OF TEACHING DECLENSION OF NOUNS FROM THE STUDENTS' PERSPECTIVE

nije evidentirano

student of the Croatian language, declension of nouns, noun cases

nije evidentirano

Podaci o prilogu

440-457.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XIII. međunarodni kroatistički znanstveni skup

Blažetin, Stjepan

Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj

978-963-89731-3-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija