Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Slike vjere i Crkve u hrvatskim medijima (CROSBI ID 261516)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Šola, Ivica Slike vjere i Crkve u hrvatskim medijima // Crkva u svijetu : CUS, 52 (2017), 3; 459-475

Podaci o odgovornosti

Šola, Ivica

hrvatski

Slike vjere i Crkve u hrvatskim medijima

Sliku vjere i Crkve u hrvatskim medijima promatramo kao proizvod pet "strategija" koje nisu smišljene, već proizišle iz duha vremena. Prva strategija "Papa Franjo da, Crkva ne" polazi od kontekstualiziranja vjere u društvo spektakla u kojem se papina osobnost pretpostavlja službi, pa potom papina osobnost i stil postaje sredstvo kojim se ukazuje ne neprihvatljivost Crkve. Druga strategija, "strategija posramljivanja" proizlazeći iz prve sramom se služi kao sredstvom kontrole većine nad manjinom, posebno uz pomoć treće strategije u kojoj se kod medijske slike Crkve naglašava ekscesno a ignorira redovito. Zadnje dvije strategije, medijska transupstancijalizacija vjere te zamjena ikone idolom, sliku Crkve rišu pozitivno, no vode opasnosti kulturološkog pelagijanizma uslijed kojeg se zamračuje Izvor dobra, a veliča samo dobro, pri čemu se Crkva pretvara u jednu humanitarnu organizaciju među mnogima.

Društvo spektakla, Crkva, ikona, idol, mediji

nije evidentirano

engleski

Image of Faith and Church in Croatian Media

nije evidentirano

society of spectacle ; Church ; icon ; idol ; media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52 (3)

2017.

459-475

objavljeno

1848-9656

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Teologija