Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga (CROSBI ID 261503)

Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija

Asić, Antun ; Luković, Tihomir ; Kizielewicz, Joanna Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga // Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo, 62 (2015), 4 Supplement; 97-103. doi: 10.17818/NM/2015/4.9

Podaci o odgovornosti

Asić, Antun ; Luković, Tihomir ; Kizielewicz, Joanna

hrvatski

Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga

Veliki svjetski kruzing jedna je od kapitalno najjačih industrija nautičkog turizma. Njegov se razvoj već nekoliko desetaka godina odvija kontinuirano uzlazno, što malo industrija bilježi u tom razdoblju. Posebno je zanimljivo analizirati razvoj kruzinga u vremenu svjetske globalne krize koja se zasigurno mora odraziti na svjetski kruzing koji je izrazito globalan. Kako su se ktuzing kompanije i grupacije oduprle krizi i kako održavaju razvojni kontinuitet, osnovna je svrha ovog istraživanja. Dobra organizacija unutar kompanija kruzinga, formiranje grupacija/ korporacija, prepoznatljivost marki, jaka marketinška orijentacija menadžmenta, spretno korištenje strategije diversifikacije, stalna istraživanja tržišta potražnje, područja su kojima se ovo istraživanje bavi. Analiza potreba potencijalnih putnika na kruzeru osigurava ovoj grani turizma konkurentsku prednost na globalnom tržištu turističke potražnje. Zbog toga kruzing postaje uzor i drugim industrijama u aktualnom dobu globalne svjetske gospodarske krize u kojoj menadžment treba tražiti i naći mogućnost i način svoju razvojnu priliku, te osigurati gospodarski rast.

veliki svjetski kruzing ; marketinška orijentacija ; strategija diversifikacije tržišne niše ; istraživanja i razvoj

nije evidentirano

engleski

Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga

nije evidentirano

veliki svjetski kruzing ; marketinška orijentacija ; strategija diversifikacije tržišne niše ; istraživanja i razvoj

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62 (4 Supplement)

2015.

97-103

objavljeno

0469-6255

10.17818/NM/2015/4.9

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice
Indeksiranost