Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga (CROSBI ID 261503)
Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Asić, Antun ; Luković, Tihomir ; Kizielewicz, Joanna
hrvatski
Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga
Veliki svjetski kruzing jedna je od kapitalno najjačih industrija nautičkog turizma. Njegov se razvoj već nekoliko desetaka godina odvija kontinuirano uzlazno, što malo industrija bilježi u tom razdoblju. Posebno je zanimljivo analizirati razvoj kruzinga u vremenu svjetske globalne krize koja se zasigurno mora odraziti na svjetski kruzing koji je izrazito globalan. Kako su se ktuzing kompanije i grupacije oduprle krizi i kako održavaju razvojni kontinuitet, osnovna je svrha ovog istraživanja. Dobra organizacija unutar kompanija kruzinga, formiranje grupacija/ korporacija, prepoznatljivost marki, jaka marketinška orijentacija menadžmenta, spretno korištenje strategije diversifikacije, stalna istraživanja tržišta potražnje, područja su kojima se ovo istraživanje bavi. Analiza potreba potencijalnih putnika na kruzeru osigurava ovoj grani turizma konkurentsku prednost na globalnom tržištu turističke potražnje. Zbog toga kruzing postaje uzor i drugim industrijama u aktualnom dobu globalne svjetske gospodarske krize u kojoj menadžment treba tražiti i naći mogućnost i način svoju razvojnu priliku, te osigurati gospodarski rast.
veliki svjetski kruzing ; marketinška orijentacija ; strategija diversifikacije tržišne niše ; istraživanja i razvoj
nije evidentirano
engleski
Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga
nije evidentirano
veliki svjetski kruzing ; marketinška orijentacija ; strategija diversifikacije tržišne niše ; istraživanja i razvoj
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62 (4 Supplement)
2015.
97-103
objavljeno
0469-6255
10.17818/NM/2015/4.9
Povezanost rada
Interdisciplinarne društvene znanosti