Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tehnike kreativnoga mišljenja i razvoj jezične djelatnosti pisanja (CROSBI ID 784233)

Druge vrste radova | ostalo

Pavličević-Franić, Dunja ; Cvikić, Lidija Tehnike kreativnoga mišljenja i razvoj jezične djelatnosti pisanja // Učiteljski fakultet. 2017.

Podaci o odgovornosti

Pavličević-Franić, Dunja ; Cvikić, Lidija

hrvatski

Tehnike kreativnoga mišljenja i razvoj jezične djelatnosti pisanja

Kreativno ili lateralno mišljenje fokusira se ponajprije na generiranje novih ideja i drukčijih načina rješavanja problema s mogućnošću višekratnih izbora, dok se tijekom vertikalnoga ili sekvencionalnoga mišljenja zaključci donose prema već ustaljenim obrascima. Kreativnost nije isključivo urođena sposobnost, odnosno potičući kreativno mišljenje, kreativnost se može razvijati pa doneke i naučiti (De Bono, 1990). Sukladno navedenome, koristeći raznolike strategije i tehnike kreativnoga mišljenja, u nastavni se proces mogu implementirati kreativne nesekvencionalne metode i postupci koji će pridonijeti razvoju jezične djelatnosti pisanja i pismenosti općenito. U okviru komunikacijsko- funkcionalnoga pristupa, u kreativnim se radionicama potiče pragmatična jezična kompetencija, svrhoviti i zanimljivi postupci drukčiji od klasične pouke koji podiže samopouzdanje učenika i razvijaju socijalne vještine. Koristeći metode kreativnoga mišljenja ostvaruje se poticajna i učenicima primjerenija nastava, a utječe se i na promjenu negativnoga stava prema materinskome jeziku kao nastavnome predmetu, a umanjit će i „strah od jezika”, često prisutan među učenicima.

kreativno (lateralno) i vertikalno mišljenje, kreativnost u nastavi jezika, jezične vještine, pismenost

nije evidentirano

engleski

Creative thinking techniques and development of literacy skills

nije evidentirano

creative (lateral) and vertical thinking, creativity in language teaching, language skills, literacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Učiteljski fakultet

2017.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Filologija