Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 988784

Prati li reforma učenja reformu visokog obrazovanja?


Piršl, Elvi; Ambrosi-Randić, Neala
Prati li reforma učenja reformu visokog obrazovanja? // Društvo i tehnologija 2010 / Plenković, Juraj (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo i Nonacom, 2010. str. 132-140 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 988784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prati li reforma učenja reformu visokog obrazovanja?
(Are the reforms in learning compatible with the reforms in higher education?)

Autori
Piršl, Elvi ; Ambrosi-Randić, Neala

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Društvo i tehnologija 2010 / Plenković, Juraj - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo i Nonacom, 2010, 132-140

ISBN
978-953-6226-21-4

Skup
Društvo i tehnologija

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28-30.06.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
Bolonjski proces, motivacija, poučavanje, strategije učenja, anksioznost
(Bologna process, motivation, teaching, learning strategies, anxiety)

Sažetak
Cilj je ovoga rada utvrditi je li reforma visokog obrazovanja, poznata pod imenom Bolonjski proces, utjecala na promjene u pristupu učenju. Istraživanje je provedeno na ukupnom uzorku 216 studentica i studenata od kojih je 93 koji su studirali po programu prije uvođenja bolonjskog procesa i 123 polaznika koji su studirali po novom visokoškolskom programu temeljenom na načelima Bolonjske deklaracije. Za ispitivanje njihovih strategija učenja primijenjen je upitnik čije subskale procjenjuju organizaciju, fleksibilnost u učenju, način obrade informacija, uporabu pomagala, aktivno sudjelovanje u nastavi, te motiviranost i anksioznost. Analize rezultata ukazale su na postojanje značajnih razlika među skupinama u korist polaznika novog sustava studiranja: studenti koji studiraju po bolonjskom sustavu značajno se više koriste pomagalima, više obrađuju sadržaje, fleksibilniji su u učenju, aktivniji i motiviraniji od svojih prethodnika. Dobivene razlike razmatrane su u kontekstu promijenjenih uvjeta studiranja i novog sustava visokog obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Elvi Piršl (autor)

Avatar Url Neala Ambrosi-Randić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Piršl, Elvi; Ambrosi-Randić, Neala
Prati li reforma učenja reformu visokog obrazovanja? // Društvo i tehnologija 2010 / Plenković, Juraj (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo i Nonacom, 2010. str. 132-140 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Piršl, E. & Ambrosi-Randić, N. (2010) Prati li reforma učenja reformu visokog obrazovanja?. U: Plenković, J. (ur.)Društvo i tehnologija 2010.
@article{article, editor = {Plenkovi\'{c}, J.}, year = {2010}, pages = {132-140}, keywords = {Bolonjski proces, motivacija, pou\v{c}avanje, strategije u\v{c}enja, anksioznost}, isbn = {978-953-6226-21-4}, title = {Prati li reforma u\v{c}enja reformu visokog obrazovanja?}, keyword = {Bolonjski proces, motivacija, pou\v{c}avanje, strategije u\v{c}enja, anksioznost}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo i Nonacom}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Plenkovi\'{c}, J.}, year = {2010}, pages = {132-140}, keywords = {Bologna process, motivation, teaching, learning strategies, anxiety}, isbn = {978-953-6226-21-4}, title = {Are the reforms in learning compatible with the reforms in higher education?}, keyword = {Bologna process, motivation, teaching, learning strategies, anxiety}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo i Nonacom}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font