Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Studiranje kao kreativni proces: kvalitativno istraživanje percepcija studenata nastavničkih studija (CROSBI ID 673581)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Batarelo Kokić, Ivana Studiranje kao kreativni proces: kvalitativno istraživanje percepcija studenata nastavničkih studija / Studying as a Creative Process: Qualitative Study of Teacher Education Students’ Perceptions / Kolar Billeage, Martina (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 154-154

Podaci o odgovornosti

Batarelo Kokić, Ivana

hrvatski

Studiranje kao kreativni proces: kvalitativno istraživanje percepcija studenata nastavničkih studija

U ovoj kvalitativnoj studiji, istraživačko pitanje usmjereno je na percepciju studenata nastavničkih studija o karakteristikama studiranja i studijskih programa koje potiču ili sprečavaju razvoj kreativnosti. Teorijsko utemeljenje istraživanja vezuje se uz ranije istraživačke studije koje ukazuju na potrebu dubljeg razumijevanja percepcije kreativnosti kod budućih nastavnika, a koje se odnosi na budući rad u razredu, obrazovanje i stručno usavršavanje nastavnika te opći diskurs razvoja kreativnosti u obrazovnom sustavu. Polustrukturirani intervjui u formi fokus grupa provedeni su s ukupno 60 studenata nastavničkih studija (30 studenata preddiplomskog i 30 studenata diplomskog studija) s velikog sveučilišta na jugu Hrvatske. Tijekom fokus grupa, studenti su upoznati sa sustavnim modelom kreativnosti (Csikszentmihalyi, 2014) te su zamoljeni da razmisle o vlastitim obrazovnim iskustvima u okviru navedenog modela. Prema rezultatima provedene studije, budući nastavnici smatraju da su tijekom studiranja razvili samopouzdanje te naučili prepoznavati osobne snage i interese. Nadalje, rezultati ukazuju na razlike između studenata preddiplomskih i diplomskih studija u razmišljanju o kreativnim iskustvima i povezanim kreativnim procesima u koje su bili uključeni tijekom studija.

iskustvo studiranja ; kreativna iskustva ; kreativni procesi ; razvoj kreativnosti u obrazovnom sustavu ; studenti nastavničkih studija

nije evidentirano

engleski

Studying as a Creative Process: Qualitative Study of Teacher Education Students’ Perceptions

U ovoj kvalitativnoj studiji, istraživačko pitanje usmjereno je na percepciju studenata nastavničkih studija o karakteristikama studiranja i studijskih programa koje potiču ili sprečavaju razvoj kreativnosti. Teorijsko utemeljenje istraživanja vezuje se uz ranije istraživačke studije koje ukazuju na potrebu dubljeg razumijevanja percepcije kreativnosti kod budućih nastavnika, a koje se odnosi na budući rad u razredu, obrazovanje i stručno usavršavanje nastavnika te opći diskurs razvoja kreativnosti u obrazovnom sustavu. Polustrukturirani intervjui u formi fokus grupa provedeni su s ukupno 60 studenata nastavničkih studija (30 studenata preddiplomskog i 30 studenata diplomskog studija) s velikog sveučilišta na jugu Hrvatske. Tijekom fokus grupa, studenti su upoznati sa sustavnim modelom kreativnosti (Csikszentmihalyi, 2014) te su zamoljeni da razmisle o vlastitim obrazovnim iskustvima u okviru navedenog modela. Prema rezultatima provedene studije, budući nastavnici smatraju da su tijekom studiranja razvili samopouzdanje te naučili prepoznavati osobne snage i interese. Nadalje, rezultati ukazuju na razlike između studenata preddiplomskih i diplomskih studija u razmišljanju o kreativnim iskustvima i povezanim kreativnim procesima u koje su bili uključeni tijekom studija.

study experiences ; creative experiences ; creative processes ; development of creativity in educational system ; teacher education students

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

154-154.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kolar Billeage, Martina

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

000-0-00000-0-0

Podaci o skupu

1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija (ACE 2019)

predavanje

07.03.2019-09.03.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija