Prodajne površine – razvoj i zasićenje (CROSBI ID 261351)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Prodajne površine – razvoj i zasićenje
Povod za ovaj rad su pokazatelji o odnosu između razine gospodarske razvijenosti, mjerene ostvarenim bruto domaćim proizvodom (BDP) po 1 stanovniku, i prodajne površine (u maloprodaji) po 1 stanovniku, koji su za Republiku Hrvatsku, u usporedbi s drugim europskeim zemljama, ekstremno nepovoljni. U radu se najprije daju opće napomene o dostignutoj veličini prodajne površine i pojavama (pre)zasićenosti prodajnim površinama, upražnjenih prodajnih mjesta i neiskorištenih površina, te o posebnom menadžmentu upražnjenih mjesta i o razvijanju "trading down" strategije u razvijenom tržišnom gospodarstvu.. Naime, u analizi suvremenog razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica posebnu pažnju zaslužuju procesi smanjivanja i prenamjene prodajnih površina i procesi „trading down“. Navedeni procesi izvjesne (pre)zasićenosti prodajnim površinama i pojave upražnjenih prodajnih mjesta mogu se uočiti na mnogim primjerima i u Republici Hrvatskoj. Trgovinski poduzetnici morat će i ubuduće, više nego do sada, tražiti rješenja za upražnjena prodajna mjesta, koristeći strategiju „trading down“. S tim u svezi, i u razvojnim bi projektima naših gradova trebalo tražiti rješenja za upravljanje praznim lokalima, odnosno upražnjenim mjestima, u kojima su, osim maloprodaje, važne i druge namjene.
prodajna površina, prazni lokal, upražnjeno mjesto, trading down
nije evidentirano
engleski
Sales Areas - Development and Saturation
nije evidentirano
sales area, empty space, vacancy, trading down
nije evidentirano