Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 988403

Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri


Berger, Valentin
Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


Naslov
Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri
(Implementation of Semi-Procedural Animation for Character Locomotion)

Autori
Berger, Valentin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
02.07

Godina
2017

Stranica
63

Mentor
Jakobović, Domagoj

Ključne riječi
Računalna animacija, proceduralna animacija, video igre, animacije zasnovane na ključnim pozama, inverzna kinematika, polu-proceduralna animacija kretnje likova, C++, SeriousEngine
(Computer animation, procedural animation, video games, key-framed animations, inverse kinematics, semi-procedural character locomotion, C++, SeriousEngine)

Sažetak
Računalna animacija danas je neizostavni dio svake računalne igre. Većina današnjih igara koristi samo osnovne tehnike animiranja likova, zasnovanih na ključnim trenutcima pokreta. Ovaj rad ide korak dalje i te uz osnovne tehnike animiranja opisuje i neke proceduralne tehnike poput dinamičkog prilagođavanja nogu podlozi. Tako sustav omogućava zadržavanje stilističke prirodnosti koje pružaju predefinirane animacije, a iskorištava robusnost proceduralnog računanja. Sustav za animiranje kretnje likova je ostvaren unutar veće postojećeg sustava za izradu računalnih igara SeriousEngine te nadograđuje sustav koji je zasnovan na animacijama preko ključnih poza.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb