Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri (CROSBI ID 425722)

Ocjenski rad | diplomski rad

Berger, Valentin Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri / Jakobović, Domagoj (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2017

Podaci o odgovornosti

Berger, Valentin

Jakobović, Domagoj

hrvatski

Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri

Računalna animacija danas je neizostavni dio svake računalne igre. Većina današnjih igara koristi samo osnovne tehnike animiranja likova, zasnovanih na ključnim trenutcima pokreta. Ovaj rad ide korak dalje i te uz osnovne tehnike animiranja opisuje i neke proceduralne tehnike poput dinamičkog prilagođavanja nogu podlozi. Tako sustav omogućava zadržavanje stilističke prirodnosti koje pružaju predefinirane animacije, a iskorištava robusnost proceduralnog računanja. Sustav za animiranje kretnje likova je ostvaren unutar veće postojećeg sustava za izradu računalnih igara SeriousEngine te nadograđuje sustav koji je zasnovan na animacijama preko ključnih poza.

računalna animacija, proceduralna animacija, video igre, animacije zasnovane na ključnim pozama, inverzna kinematika, polu-proceduralna animacija kretnje likova, C++, SeriousEngine

nije evidentirano

engleski

Implementation of Semi-Procedural Animation for Character Locomotion

nije evidentirano

computer animation, procedural animation, video games, key-framed animations, inverse kinematics, semi-procedural character locomotion, C++, SeriousEngine

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

02.07.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Računarstvo