Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri (CROSBI ID 425722)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Berger, Valentin
Jakobović, Domagoj
hrvatski
Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri
Računalna animacija danas je neizostavni dio svake računalne igre. Većina današnjih igara koristi samo osnovne tehnike animiranja likova, zasnovanih na ključnim trenutcima pokreta. Ovaj rad ide korak dalje i te uz osnovne tehnike animiranja opisuje i neke proceduralne tehnike poput dinamičkog prilagođavanja nogu podlozi. Tako sustav omogućava zadržavanje stilističke prirodnosti koje pružaju predefinirane animacije, a iskorištava robusnost proceduralnog računanja. Sustav za animiranje kretnje likova je ostvaren unutar veće postojećeg sustava za izradu računalnih igara SeriousEngine te nadograđuje sustav koji je zasnovan na animacijama preko ključnih poza.
računalna animacija, proceduralna animacija, video igre, animacije zasnovane na ključnim pozama, inverzna kinematika, polu-proceduralna animacija kretnje likova, C++, SeriousEngine
nije evidentirano
engleski
Implementation of Semi-Procedural Animation for Character Locomotion
nije evidentirano
computer animation, procedural animation, video games, key-framed animations, inverse kinematics, semi-procedural character locomotion, C++, SeriousEngine
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
02.07.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb