Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

EMOCIJE PRI ISPITIVANJU INTELEKTUALNIH SPOSOBNOSTI UČENIKA (CROSBI ID 261341)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Ambrosi-Randić, Neala ; Hadžiselimović, Dževdet EMOCIJE PRI ISPITIVANJU INTELEKTUALNIH SPOSOBNOSTI UČENIKA // Metodički ogledi, 17 (2010), 1-2; 133-148

Podaci o odgovornosti

Ambrosi-Randić, Neala ; Hadžiselimović, Dževdet

hrvatski

EMOCIJE PRI ISPITIVANJU INTELEKTUALNIH SPOSOBNOSTI UČENIKA

U ovom se radu ispituju promjene u emocijama učenika tijekom rješavanja testova intelektualnih sposobnosti. Na uzorku od 503 učenika osmih razreda osnovne škole primijenjeni su testovi intelektualnih sposobnosti KI–4 i NPN. Emocije učenika procijenjene su dopunjavanjem dvije nedovršene rečenice koje su sastavni dio testnog materijala. Procijenjene su emocije analizirane Pekrunovim dvodimenzionalnim sustavom klasifikacije emocija pri intelektualnim naporima, uspoređivane su razlike u emocionalnim stanjima prije i nakon testiranja intelektualnih sposobnosti, a potom i razlike u emocijama učenika različitog intelektualnog statusa. Dobiveni rezultati pokazuju da prije početka testiranja tri četvrtine učenika izvješćuje o pozitivnim emocijama, a nakon ispitivanja nešto manje od polovine učenika. Ova promjena je po svoj prilici učinak samog testiranja.

samoprocjene, emocije pri intelektualnim naporima, intelektualne sposobnosti, Pekrunov dvodimenzionalni model, kognitivni status

nije evidentirano

engleski

EMOTIONS DURING TESTING OF INTELLECTUAL ABILITIES OF PUPILS

nije evidentirano

self-evaluation, emotions during intellectual work, intellectual abilities, Pekrun’s two-dimensional model, cognitive status

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17 (1-2)

2010.

133-148

objavljeno

0353-765x

1848-2325

Povezanost rada

Psihologija