EMOCIJE PRI ISPITIVANJU INTELEKTUALNIH SPOSOBNOSTI UČENIKA (CROSBI ID 261341)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ambrosi-Randić, Neala ; Hadžiselimović, Dževdet
hrvatski
EMOCIJE PRI ISPITIVANJU INTELEKTUALNIH SPOSOBNOSTI UČENIKA
U ovom se radu ispituju promjene u emocijama učenika tijekom rješavanja testova intelektualnih sposobnosti. Na uzorku od 503 učenika osmih razreda osnovne škole primijenjeni su testovi intelektualnih sposobnosti KI–4 i NPN. Emocije učenika procijenjene su dopunjavanjem dvije nedovršene rečenice koje su sastavni dio testnog materijala. Procijenjene su emocije analizirane Pekrunovim dvodimenzionalnim sustavom klasifikacije emocija pri intelektualnim naporima, uspoređivane su razlike u emocionalnim stanjima prije i nakon testiranja intelektualnih sposobnosti, a potom i razlike u emocijama učenika različitog intelektualnog statusa. Dobiveni rezultati pokazuju da prije početka testiranja tri četvrtine učenika izvješćuje o pozitivnim emocijama, a nakon ispitivanja nešto manje od polovine učenika. Ova promjena je po svoj prilici učinak samog testiranja.
samoprocjene, emocije pri intelektualnim naporima, intelektualne sposobnosti, Pekrunov dvodimenzionalni model, kognitivni status
nije evidentirano
engleski
EMOTIONS DURING TESTING OF INTELLECTUAL ABILITIES OF PUPILS
nije evidentirano
self-evaluation, emotions during intellectual work, intellectual abilities, Pekrun’s two-dimensional model, cognitive status
nije evidentirano