Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 988345

EMOCIJE PRI ISPITIVANJU INTELEKTUALNIH SPOSOBNOSTI UČENIKA


Ambrosi-Randić, Neala; Hadžiselimović, Dževdet
EMOCIJE PRI ISPITIVANJU INTELEKTUALNIH SPOSOBNOSTI UČENIKA // Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja,, 17 (2010), 1-2; 133-148 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 988345 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
EMOCIJE PRI ISPITIVANJU INTELEKTUALNIH SPOSOBNOSTI UČENIKA
(EMOTIONS DURING TESTING OF INTELLECTUAL ABILITIES OF PUPILS)

Autori
Ambrosi-Randić, Neala ; Hadžiselimović, Dževdet

Izvornik
Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, (0353-765x) 17 (2010), 1-2; 133-148

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
samoprocjene, emocije pri intelektualnim naporima, intelektualne sposobnosti, Pekrunov dvodimenzionalni model, kognitivni status
(self-evaluation, emotions during intellectual work, intellectual abilities, Pekrun’s two-dimensional model, cognitive status)

Sažetak
U ovom se radu ispituju promjene u emocijama učenika tijekom rješavanja testova intelektualnih sposobnosti. Na uzorku od 503 učenika osmih razreda osnovne škole primijenjeni su testovi intelektualnih sposobnosti KI–4 i NPN. Emocije učenika procijenjene su dopunjavanjem dvije nedovršene rečenice koje su sastavni dio testnog materijala. Procijenjene su emocije analizirane Pekrunovim dvodimenzionalnim sustavom klasifikacije emocija pri intelektualnim naporima, uspoređivane su razlike u emocionalnim stanjima prije i nakon testiranja intelektualnih sposobnosti, a potom i razlike u emocijama učenika različitog intelektualnog statusa. Dobiveni rezultati pokazuju da prije početka testiranja tri četvrtine učenika izvješćuje o pozitivnim emocijama, a nakon ispitivanja nešto manje od polovine učenika. Ova promjena je po svoj prilici učinak samog testiranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Citiraj ovu publikaciju

Ambrosi-Randić, Neala; Hadžiselimović, Dževdet
EMOCIJE PRI ISPITIVANJU INTELEKTUALNIH SPOSOBNOSTI UČENIKA // Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja,, 17 (2010), 1-2; 133-148 (recenziran, članak, znanstveni)
Ambrosi-Randić, N. & Hadžiselimović, D. (2010) EMOCIJE PRI ISPITIVANJU INTELEKTUALNIH SPOSOBNOSTI UČENIKA. Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja,, 17 (1-2), 133-148.
@article{article, year = {2010}, pages = {133-148}, keywords = {samoprocjene, emocije pri intelektualnim naporima, intelektualne sposobnosti, Pekrunov dvodimenzionalni model, kognitivni status}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi : \v{c}asopis za filozofiju odgoja,}, volume = {17}, number = {1-2}, issn = {0353-765x}, title = {EMOCIJE PRI ISPITIVANJU INTELEKTUALNIH SPOSOBNOSTI U\v{C}ENIKA}, keyword = {samoprocjene, emocije pri intelektualnim naporima, intelektualne sposobnosti, Pekrunov dvodimenzionalni model, kognitivni status} }
@article{article, year = {2010}, pages = {133-148}, keywords = {self-evaluation, emotions during intellectual work, intellectual abilities, Pekrun’s two-dimensional model, cognitive status}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi : \v{c}asopis za filozofiju odgoja,}, volume = {17}, number = {1-2}, issn = {0353-765x}, title = {EMOTIONS DURING TESTING OF INTELLECTUAL ABILITIES OF PUPILS}, keyword = {self-evaluation, emotions during intellectual work, intellectual abilities, Pekrun’s two-dimensional model, cognitive status} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font