Vrijednosni stavovi nastavnika i skriveni kurikulum (CROSBI ID 425695)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Erdeš, Nina
Jukić, Renata
hrvatski
Vrijednosni stavovi nastavnika i skriveni kurikulum
U ovom završnom radu najprije će se pojmovno i sadržajno odrediti pojam kurikuluma. Donijet će se definicija vrijednosti, objasnit će se veza vrijednosti s odgojno-obrazovnim sustavom, te uloga nastavnika u poučavanju istih. Vrijednosti su te koje usmjeravaju ponašanje pojedinca, odnosno koje vode pojedinca, ali i društvenu zajednicu prema dobromu. Škola kao obrazovna institucija mora osim znanja, razvijati kod djece i mladih vrijednosti kao što su ljubav, sloboda, tolerancija, pravda, poštenje i odgovornost. Pri tome važnu ulogu ima nastavnik. Vrijednosti se mogu prenositi svjesnim ili nesvjesnim djelovanjem. Na to se nadovezuje koncept skrivenog kurikuluma koji se ne ograničava samo na problematiku nastavnih planova i programa, nego i na neplanirane odrednice koje usmjeravaju odgojno- obrazovni proces.. Naposljetku će se osvrnuti na implicitnu teoriju nastavnika u suvremenoj školi i važnost da, takozvanu „teoriju u praksi“, svaki nastavnik za sebe osvijesti. Nakon svega, donijet će se zaključak u kojemu će se naznačiti problematika rada i moguća rješenja
kurikulum, vrijednosti, nastavnik, implicitna teorija
nije evidentirano
engleski
Value Attitudes of Teachers and the Hidden Curriculum
nije evidentirano
curriculum, values, teacher, implicit theory
nije evidentirano
Podaci o izdanju
20
21.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek