Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vrijednosni stavovi nastavnika i skriveni kurikulum (CROSBI ID 425695)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Erdeš, Nina Vrijednosni stavovi nastavnika i skriveni kurikulum / Jukić, Renata (mentor); Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2015

Podaci o odgovornosti

Erdeš, Nina

Jukić, Renata

hrvatski

Vrijednosni stavovi nastavnika i skriveni kurikulum

U ovom završnom radu najprije će se pojmovno i sadržajno odrediti pojam kurikuluma. Donijet će se definicija vrijednosti, objasnit će se veza vrijednosti s odgojno-obrazovnim sustavom, te uloga nastavnika u poučavanju istih. Vrijednosti su te koje usmjeravaju ponašanje pojedinca, odnosno koje vode pojedinca, ali i društvenu zajednicu prema dobromu. Škola kao obrazovna institucija mora osim znanja, razvijati kod djece i mladih vrijednosti kao što su ljubav, sloboda, tolerancija, pravda, poštenje i odgovornost. Pri tome važnu ulogu ima nastavnik. Vrijednosti se mogu prenositi svjesnim ili nesvjesnim djelovanjem. Na to se nadovezuje koncept skrivenog kurikuluma koji se ne ograničava samo na problematiku nastavnih planova i programa, nego i na neplanirane odrednice koje usmjeravaju odgojno- obrazovni proces.. Naposljetku će se osvrnuti na implicitnu teoriju nastavnika u suvremenoj školi i važnost da, takozvanu „teoriju u praksi“, svaki nastavnik za sebe osvijesti. Nakon svega, donijet će se zaključak u kojemu će se naznačiti problematika rada i moguća rješenja

kurikulum, vrijednosti, nastavnik, implicitna teorija

nije evidentirano

engleski

Value Attitudes of Teachers and the Hidden Curriculum

nije evidentirano

curriculum, values, teacher, implicit theory

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20

21.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija