Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 988337

Vrijednosni stavovi nastavnika i skriveni kurikulum


Erdeš, Nina
Vrijednosni stavovi nastavnika i skriveni kurikulum 2015., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek


Naslov
Vrijednosni stavovi nastavnika i skriveni kurikulum
(Value Attitudes of Teachers and the Hidden Curriculum)

Autori
Erdeš, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
21.09

Godina
2015

Stranica
20

Mentor
Jukić, Renata

Ključne riječi
Kurikulum, vrijednosti, nastavnik, implicitna teorija
(Curriculum, values, teacher, implicit theory)

Sažetak
U ovom završnom radu najprije će se pojmovno i sadržajno odrediti pojam kurikuluma. Donijet će se definicija vrijednosti, objasnit će se veza vrijednosti s odgojno-obrazovnim sustavom, te uloga nastavnika u poučavanju istih. Vrijednosti su te koje usmjeravaju ponašanje pojedinca, odnosno koje vode pojedinca, ali i društvenu zajednicu prema dobromu. Škola kao obrazovna institucija mora osim znanja, razvijati kod djece i mladih vrijednosti kao što su ljubav, sloboda, tolerancija, pravda, poštenje i odgovornost. Pri tome važnu ulogu ima nastavnik. Vrijednosti se mogu prenositi svjesnim ili nesvjesnim djelovanjem. Na to se nadovezuje koncept skrivenog kurikuluma koji se ne ograničava samo na problematiku nastavnih planova i programa, nego i na neplanirane odrednice koje usmjeravaju odgojno- obrazovni proces.. Naposljetku će se osvrnuti na implicitnu teoriju nastavnika u suvremenoj školi i važnost da, takozvanu „teoriju u praksi“, svaki nastavnik za sebe osvijesti. Nakon svega, donijet će se zaključak u kojemu će se naznačiti problematika rada i moguća rješenja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek