Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kurikulum i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama (CROSBI ID 425692)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vujnović, Martina Kurikulum i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama / Jukić, Renata (mentor); Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2015

Podaci o odgovornosti

Vujnović, Martina

Jukić, Renata

hrvatski

Kurikulum i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama

Rad problematizira školski kurikulum i mjesto učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama u njemu. Kritički promišlja o problemima s kojima se nastavnici i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama susreću u praksi. Prepoznaje se problematika u nerazmjeru teorije i prakse obzirom na uključivanje učenika s posebnim potrebama u odgojno-obrazovni sustav, organizaciju i evaluaciju njihova rada. Prepoznata je potreba prilagođavanja kurikuluma individualnim potrebama učenika i stvaranja individualiziranih programa koji omogućuju optimalan razvoj učenika s posebnim odgojno- obrazovnim potrebama. Prepoznaju se posebnosti učenika obzirom na njihovu nadarenost ili teškoće u razvoju te sukladno tome potrebe o kojima je važno promišljati kako bi se poboljšali uvjeti rada s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama.

kurikulum, učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, daroviti učenici, učenici s teškoćama u razvoju, individualne potrebe.

nije evidentirano

engleski

Curriculum and Students with Special Educational Needs

nije evidentirano

curriculum, students with special educational needs, gifted students, individual needs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22

16.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija