Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 988334

Kurikulum i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama


Vujnović, Martina
Kurikulum i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek


Naslov
Kurikulum i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
(Curriculum and Students with Special Educational Needs)

Autori
Vujnović, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
16.09

Godina
2015

Stranica
22

Mentor
Jukić, Renata

Ključne riječi
Kurikulum, učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, daroviti učenici, učenici s teškoćama u razvoju, individualne potrebe.
(Curriculum, students with special educational needs, gifted students, individual needs)

Sažetak
Rad problematizira školski kurikulum i mjesto učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama u njemu. Kritički promišlja o problemima s kojima se nastavnici i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama susreću u praksi. Prepoznaje se problematika u nerazmjeru teorije i prakse obzirom na uključivanje učenika s posebnim potrebama u odgojno-obrazovni sustav, organizaciju i evaluaciju njihova rada. Prepoznata je potreba prilagođavanja kurikuluma individualnim potrebama učenika i stvaranja individualiziranih programa koji omogućuju optimalan razvoj učenika s posebnim odgojno- obrazovnim potrebama. Prepoznaju se posebnosti učenika obzirom na njihovu nadarenost ili teškoće u razvoju te sukladno tome potrebe o kojima je važno promišljati kako bi se poboljšali uvjeti rada s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek