Kurikulum i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama (CROSBI ID 425692)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vujnović, Martina
Jukić, Renata
hrvatski
Kurikulum i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
Rad problematizira školski kurikulum i mjesto učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama u njemu. Kritički promišlja o problemima s kojima se nastavnici i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama susreću u praksi. Prepoznaje se problematika u nerazmjeru teorije i prakse obzirom na uključivanje učenika s posebnim potrebama u odgojno-obrazovni sustav, organizaciju i evaluaciju njihova rada. Prepoznata je potreba prilagođavanja kurikuluma individualnim potrebama učenika i stvaranja individualiziranih programa koji omogućuju optimalan razvoj učenika s posebnim odgojno- obrazovnim potrebama. Prepoznaju se posebnosti učenika obzirom na njihovu nadarenost ili teškoće u razvoju te sukladno tome potrebe o kojima je važno promišljati kako bi se poboljšali uvjeti rada s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama.
kurikulum, učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, daroviti učenici, učenici s teškoćama u razvoju, individualne potrebe.
nije evidentirano
engleski
Curriculum and Students with Special Educational Needs
nije evidentirano
curriculum, students with special educational needs, gifted students, individual needs
nije evidentirano
Podaci o izdanju
22
16.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek