Kvalitativna istraživanja u turizmu: Primjer istraživanja inozemnog turističkog tržišta Novog Zelanda (CROSBI ID 63342)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ateljević Irena
hrvatski
Kvalitativna istraživanja u turizmu: Primjer istraživanja inozemnog turističkog tržišta Novog Zelanda
Ovo poglavlje daje uvid u važnost kvalitativnog istraživanja kad želimo dobiti dubinsko razumijevanje u motivacije i društveno-kulturni kontekst populacije. S primjerom Novog Zelanda rad opisuje kako dubinski intervjui ukazuju na suptilnosti i kompleksnost spoznaja koje su bitne za segmentacije novih tržišta te potrebne efikasne komunikacije s njima.
Kvalitativno istraživanje, dubinski intervjui, novi tržišni segmenti, Novi Zeland
nije evidentirano
engleski
Qualitative research in tourism: A case of research on international tourism markets in New Zealand
nije evidentirano
Qualitative research, in-depth interviews, new market segments, New Zealand
nije evidentirano
Podaci o prilogu
121-132.
objavljeno
Podaci o knjizi
Istraživanje turističkih tržišta
Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2019.
978-953-346-065-9