Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvalitativna istraživanja u turizmu: Primjer istraživanja inozemnog turističkog tržišta Novog Zelanda (CROSBI ID 63342)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Ateljević Irena Kvalitativna istraživanja u turizmu: Primjer istraživanja inozemnog turističkog tržišta Novog Zelanda // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 121-132

Podaci o odgovornosti

Ateljević Irena

hrvatski

Kvalitativna istraživanja u turizmu: Primjer istraživanja inozemnog turističkog tržišta Novog Zelanda

Ovo poglavlje daje uvid u važnost kvalitativnog istraživanja kad želimo dobiti dubinsko razumijevanje u motivacije i društveno-kulturni kontekst populacije. S primjerom Novog Zelanda rad opisuje kako dubinski intervjui ukazuju na suptilnosti i kompleksnost spoznaja koje su bitne za segmentacije novih tržišta te potrebne efikasne komunikacije s njima.

Kvalitativno istraživanje, dubinski intervjui, novi tržišni segmenti, Novi Zeland

nije evidentirano

engleski

Qualitative research in tourism: A case of research on international tourism markets in New Zealand

nije evidentirano

Qualitative research, in-depth interviews, new market segments, New Zealand

nije evidentirano

Podaci o prilogu

121-132.

objavljeno

Podaci o knjizi

Istraživanje turističkih tržišta

Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2019.

978-953-346-065-9

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti