Društveni mediji i odabir turističke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi društvenih medija (CROSBI ID 63324)
Prilog u knjizi | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Barišić, Petra
hrvatski
Društveni mediji i odabir turističke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi društvenih medija
Problem istraživanja postavljen je na razmeđu društvenih medija i odabira turističke destinacije, stoga će se ovim istraživanjem utvrditi njihova povezanost i prisutnost društvenih medija u pojedinim fazama odabira. Generalno je poznato da je uloga društvenih medija iz dana u dan sve veća, kao i da se sve veći broj turista okreće društvenim medijima prilikom odabira, no još je uvijek nejasno koliko je zaista značenje društvenih medija u navedenom kontekstu. Stoga je cilj ovog istraživanja kroz fokus na četiri odabrane platforme društvenih medija, tj. Facebook, YouTube, TripAdvisor i Booking.com putem analize sadržaja analizirati njihov značaj kod odabira Dubrovnika kao turističke destinacije, i to kroz tri generičke faze, točnije prije posjete Dubrovniku, za vrijeme boravka u Dubrovniku, te po povratku iz Dubrovnika.
društveni mediji ; faze odabira turističke destinacije ; analiza sadržaja ; Dubrovnik
nije evidentirano
engleski
Social media and tourist destination choice - example of the city of Dubrovnik and selected social media platforms
nije evidentirano
social media ; the phases of a tourist destination choice process ; content analysis ; Dubrovnik
nije evidentirano
Podaci o prilogu
213-220.
objavljeno
Podaci o knjizi
Istraživanje turističkih tržišta
Marušić, Mira ; Prebežac, darko ; Mikulić, Josip
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2019.
978-953-346-065-9