Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društveni mediji i odabir turističke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi društvenih medija (CROSBI ID 63324)

Prilog u knjizi | ostalo | domaća recenzija

Barišić, Petra Društveni mediji i odabir turističke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi društvenih medija // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, darko ; Mikulić, Josip (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 213-220

Podaci o odgovornosti

Barišić, Petra

hrvatski

Društveni mediji i odabir turističke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi društvenih medija

Problem istraživanja postavljen je na razmeđu društvenih medija i odabira turističke destinacije, stoga će se ovim istraživanjem utvrditi njihova povezanost i prisutnost društvenih medija u pojedinim fazama odabira. Generalno je poznato da je uloga društvenih medija iz dana u dan sve veća, kao i da se sve veći broj turista okreće društvenim medijima prilikom odabira, no još je uvijek nejasno koliko je zaista značenje društvenih medija u navedenom kontekstu. Stoga je cilj ovog istraživanja kroz fokus na četiri odabrane platforme društvenih medija, tj. Facebook, YouTube, TripAdvisor i Booking.com putem analize sadržaja analizirati njihov značaj kod odabira Dubrovnika kao turističke destinacije, i to kroz tri generičke faze, točnije prije posjete Dubrovniku, za vrijeme boravka u Dubrovniku, te po povratku iz Dubrovnika.

društveni mediji ; faze odabira turističke destinacije ; analiza sadržaja ; Dubrovnik

nije evidentirano

engleski

Social media and tourist destination choice - example of the city of Dubrovnik and selected social media platforms

nije evidentirano

social media ; the phases of a tourist destination choice process ; content analysis ; Dubrovnik

nije evidentirano

Podaci o prilogu

213-220.

objavljeno

Podaci o knjizi

Istraživanje turističkih tržišta

Marušić, Mira ; Prebežac, darko ; Mikulić, Josip

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2019.

978-953-346-065-9

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti