Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 987861

Društveni mediji i odabir turističke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi društvenih medija


Barišić, Petra
Društveni mediji i odabir turističke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi društvenih medija // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet - Zagreb, 2019. str. 213-220


Naslov
Društveni mediji i odabir turističke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi društvenih medija
(Social media and tourist destination choice - example of the city of Dubrovnik and selected social media platforms)

Autori
Barišić, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Istraživanje turističkih tržišta

Urednik/ci
Marušić, Mira ; Prebežac, darko ; Mikulić, Josip

Izdavač
Ekonomski fakultet - Zagreb

Grad
Zagreb

Godina
2019

Raspon stranica
213-220

ISBN
978-953-346-065-9

Ključne riječi
Društveni mediji ; faze odabira turističke destinacije ; analiza sadržaja ; Dubrovnik
(Social media ; the phases of a tourist destination choice process ; content analysis ; Dubrovnik)

Sažetak
Problem istraživanja postavljen je na razmeđu društvenih medija i odabira turističke destinacije, stoga će se ovim istraživanjem utvrditi njihova povezanost i prisutnost društvenih medija u pojedinim fazama odabira. Generalno je poznato da je uloga društvenih medija iz dana u dan sve veća, kao i da se sve veći broj turista okreće društvenim medijima prilikom odabira, no još je uvijek nejasno koliko je zaista značenje društvenih medija u navedenom kontekstu. Stoga je cilj ovog istraživanja kroz fokus na četiri odabrane platforme društvenih medija, tj. Facebook, YouTube, TripAdvisor i Booking.com putem analize sadržaja analizirati njihov značaj kod odabira Dubrovnika kao turističke destinacije, i to kroz tri generičke faze, točnije prije posjete Dubrovniku, za vrijeme boravka u Dubrovniku, te po povratku iz Dubrovnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Petra Barišić, (315083)

Citiraj ovu publikaciju

Barišić, Petra
Društveni mediji i odabir turističke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi društvenih medija // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet - Zagreb, 2019. str. 213-220
Barišić, P. (2019) Društveni mediji i odabir turističke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi društvenih medija. U: Marušić, M., Prebežac, d. & Mikulić, J. (ur.) Istraživanje turističkih tržišta. Zagreb, Ekonomski fakultet - Zagreb, str. 213-220.
@inbook{inbook, author = {Bari\v{s}i\'{c}, P.}, year = {2019}, pages = {213-220}, keywords = {social media, the phases of a tourist destination choice process, content analysis, Dubrovnik}, isbn = {978-953-346-065-9}, title = {Social media and tourist destination choice - example of the city of Dubrovnik and selected social media platforms}, keyword = {social media, the phases of a tourist destination choice process, content analysis, Dubrovnik}, publisher = {Ekonomski fakultet - Zagreb}, publisherplace = {Zagreb} }