Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta (Položaj muških i ženskih edukatora u okviru Teorije škola) (CROSBI ID 261164)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Danijela Bonacin, Dobromir Bonacin i Žarko Bilić Razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta (Položaj muških i ženskih edukatora u okviru Teorije škola) // Acta kinesiologica, 9 (2015), 1; 99-118

Podaci o odgovornosti

Danijela Bonacin, Dobromir Bonacin i Žarko Bilić

hrvatski

Razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta (Položaj muških i ženskih edukatora u okviru Teorije škola)

Svrha – Ako su teorije škola izraz odnosa između utjecaja društva i škola na formiranje pojedinca s jedne strane i humanističkih individualnosti tih pojedinaca s druge strane, tada je očito da nam mora biti poznat sustav vrijednosti ili njegovi elementi kod budućih edukatora. Cilj rada je utvrđivanje razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta s krajnjom svrhom prepoznavanja elemenata sustava vrijednosti. Dizajn i pristup – Prikupljeni su podaci 406 edukatora (152 Ž i 254 M), te su primjenjene ANOVA, MANOVA i multivarijantna diskriminativna analiza. Nalazi – Rezultati su potvrdili glavnu hipotezu: H0 – Postoji statistički značajna razlika u primjenjenim indikatorima kod tretiranog uzorka muškaraca i žena. Ograničenja i prijedlozi – Ograničenja se mogu pronaći u potrebi potvrde s drugim uzorcima i eventualno s drugačijim ili dodatnim indikatorima. Praktične implikacije – Svakako bi trebalo uvažiti spolne razlike u formiranju lika i struke edukatora, radi boljih

studenti, edukacija, muškarci, žene, diskriminacija

nije evidentirano

engleski

DIFFERENCES IN EDUCATIONAL INDICATORS BETWEEN MALE AND FEMALE STUDENTS OF EDUCATION FACULTIES (MALE AND FEMALE EDUCATOR POSITION UNDER THE SCHOOLS THEORY)

nije evidentirano

students, education, man, woman, discrimination

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1)

2015.

99-118

objavljeno

1840-2976

1840-3700

Povezanost rada

Interdisciplinarne prirodne znanosti