Razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta (Položaj muških i ženskih edukatora u okviru Teorije škola) (CROSBI ID 261164)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Danijela Bonacin, Dobromir Bonacin i Žarko Bilić
hrvatski
Razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta (Položaj muških i ženskih edukatora u okviru Teorije škola)
Svrha – Ako su teorije škola izraz odnosa između utjecaja društva i škola na formiranje pojedinca s jedne strane i humanističkih individualnosti tih pojedinaca s druge strane, tada je očito da nam mora biti poznat sustav vrijednosti ili njegovi elementi kod budućih edukatora. Cilj rada je utvrđivanje razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta s krajnjom svrhom prepoznavanja elemenata sustava vrijednosti. Dizajn i pristup – Prikupljeni su podaci 406 edukatora (152 Ž i 254 M), te su primjenjene ANOVA, MANOVA i multivarijantna diskriminativna analiza. Nalazi – Rezultati su potvrdili glavnu hipotezu: H0 – Postoji statistički značajna razlika u primjenjenim indikatorima kod tretiranog uzorka muškaraca i žena. Ograničenja i prijedlozi – Ograničenja se mogu pronaći u potrebi potvrde s drugim uzorcima i eventualno s drugačijim ili dodatnim indikatorima. Praktične implikacije – Svakako bi trebalo uvažiti spolne razlike u formiranju lika i struke edukatora, radi boljih
studenti, edukacija, muškarci, žene, diskriminacija
nije evidentirano
engleski
DIFFERENCES IN EDUCATIONAL INDICATORS BETWEEN MALE AND FEMALE STUDENTS OF EDUCATION FACULTIES (MALE AND FEMALE EDUCATOR POSITION UNDER THE SCHOOLS THEORY)
nije evidentirano
students, education, man, woman, discrimination
nije evidentirano