Primjena umnih mapa u edukaciji (CROSBI ID 261155)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bonacin, Danijela ; Bonacin, Dobromir ; Bilić, Žarko
hrvatski
Primjena umnih mapa u edukaciji
Ovaj rad raspravlja o uporabi umnih mapa s naglaskom na korištenje u području obrazovanja i pedagoških znanosti. Očigledno, mapiranje uma može postati močan alat za razumijevanje mnogih pedagoških pojava, osobito kada se prenosi znanje. Iz tih razloga, temelej se na mogućim osnovama i temeljima u fiziološkim procesima razmišljanja i pamčenja. Postoje i izvori koji mogu uvelike pomoći u razumijevanju tog problema, kao i za primjenu u svakodnevnim aktivnostima u svim sferama života, a posebno u obrazovanju. Moguće ih je usporediti sa sličnim modelima promišljanja i učenja s kojim ove ideje nedvojbeno dijele velik dio zajedničkog prostora. Pozivaju se sve zainteresirane strane da nastave istraživanja, uključivo ekspreimentalna kako bi se utvrdila aktualna područja, posebice u svjetlu novih obrazovnih strategija
umne mape, edukacija, učenje, pedagogija, kreativnost
nije evidentirano
engleski
Aplication of mind maps in education
nije evidentirano
Mind maps, education, learning, pedagogy, creativity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
10 (1)
2017.
128-134
objavljeno
1840-3662
1840-3670