Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena umnih mapa u edukaciji (CROSBI ID 261155)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bonacin, Danijela ; Bonacin, Dobromir ; Bilić, Žarko Primjena umnih mapa u edukaciji // Sport science, 10 (2017), 1; 128-134

Podaci o odgovornosti

Bonacin, Danijela ; Bonacin, Dobromir ; Bilić, Žarko

hrvatski

Primjena umnih mapa u edukaciji

Ovaj rad raspravlja o uporabi umnih mapa s naglaskom na korištenje u području obrazovanja i pedagoških znanosti. Očigledno, mapiranje uma može postati močan alat za razumijevanje mnogih pedagoških pojava, osobito kada se prenosi znanje. Iz tih razloga, temelej se na mogućim osnovama i temeljima u fiziološkim procesima razmišljanja i pamčenja. Postoje i izvori koji mogu uvelike pomoći u razumijevanju tog problema, kao i za primjenu u svakodnevnim aktivnostima u svim sferama života, a posebno u obrazovanju. Moguće ih je usporediti sa sličnim modelima promišljanja i učenja s kojim ove ideje nedvojbeno dijele velik dio zajedničkog prostora. Pozivaju se sve zainteresirane strane da nastave istraživanja, uključivo ekspreimentalna kako bi se utvrdila aktualna područja, posebice u svjetlu novih obrazovnih strategija

umne mape, edukacija, učenje, pedagogija, kreativnost

nije evidentirano

engleski

Aplication of mind maps in education

nije evidentirano

Mind maps, education, learning, pedagogy, creativity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

2017.

128-134

objavljeno

1840-3662

1840-3670

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice